15 marca 2021

Jestem w szoku!


Właściwie to z takim hasłem w temacie, to mógłbym założyć nową zakładkę na blogu. Już zapewne taki temat chodził w moim pisaniu, choć trudno byłoby nawet to odnaleźć w gąszczu artykułów, jakich do tej pory sporo się napisało. Niemniej jednak są sytuacje, które mnie totalnie zaskakują. Jeszcze trochę dobrej woli ze strony proboszcza i burmistrza, i nawet będzie możliwa jakaś forma współpracy dla dobra mojej parafii i mojego miasta.

            Tym razem szok mnie obleciał, kiedy wczoraj wyszedłem z kościoła. Coś mi nie pasowało w przestrzeni przed głównym wejściem do kościoła.  Coś było za jasno i jakby za bardzo przestrzennie. Okazało się, że wycięto wszystko przy murze, a więc: tuje, cyprysy i pnącza dzikiego wina. Przypomniałem sobie, że kiedyś pisałem o tym miejscu krytycznie i po przyjściu do domu udało mi się nawet ten artykuł odnaleźć w sierpniu 2019 roku.

https://boleslawstawicki.blogspot.com/2019/08/zaborcze-dzikie-wino.html

            I popatrzeć, że nic z tego zielonego nie zostało, to jest naprawdę szok. No i szok, że trzeba było tylko niecałe dwa lata po moim pisaniu, aby zareagować.

Oczywiście to żarty z mojej strony i zbieg okoliczności, że z proboszczem mamy jednakowe zdanie na pewne sprawy, bo przecież nie na wszystkie, ale zawsze to już jest coś. Lista do realizacji zbiegów okoliczności jest dość długa, ale i ja jestem cierpliwy i wyrozumiały, że trzeba pewnego czasu na gruntowne przemyślenia i podjęcie słusznej decyzji.


7 komentarzy:

  1. I co? Myślisz, że to Twoja zasługa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łatwo pozbyć się zieleni, nawet takiej jak tu była przez lata. Nie rozumiem tej "dewastacji" ? Pozostaje mieć nadzieję, że wielebny jednak nasadzi coś innego, co upiększy te miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kiedy ten stragan sprzed wejścia głównego do Kościoła zniknie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się ten stragan nie podoba i nie podoba mi się sprzedawanie pod kościołem. Zbieram opinie na ten temat. Nie bardzo wiem, jak do tego straganu podejść, by go usunięto. To jest straszne i ohydne.

      Usuń
  6. Panie Bolesławie Ten stragan przypomina Świątynię Jerozolimską😀 Czy KS.dr.Prałat Kancleż Proboszcz Stanisław też tak to kojarzy? Ale Grosz do grosza...i parę złoty uściubim...😀

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.