4 czerwca 2023

Pięć minut dla hejterów

Jak nie da się nie zauważyć, jaki by nie był temat mojego posta czy rozważania, już po pierwszym tematycznym komentarzu, a nawet od razu, pojawiają się nietematyczne wpisy, politykowanie, wyśmiewanie, hejterowanie i pokazywanie (anonimowo, oczywiście), jaki to ja jestem oblatany i mądry. Przypomina mi to „dyskusje” na DOBIE, gdzie od razu ujawniają się stali bywalcy, prowadząc „rozmowę” o du… Maryni.

            Niewątpliwie jest to pewne zjawisko socjologiczne, a dodając jeszcze do tego wulgaryzmy, staje się takie zachowanie czymś naturalnym w środowiskach odbiegających od normalności.

            Właściwie to powinienem się cieszyć, że pod postem jest 50 i więcej komentarzy, ale co to daje, co to wnosi do mojego spokojnego i wyważonego bloga?

            No, ale kiedyś obiecując, napisałem, że będę dawał puste posty, aby Komentatorzy nie musieli nawet czytać, co napisałem i już od razu przystępowali do swojego „dzieła”.

            Niniejszym to czynię.

            Piszta!


74 komentarze:

  1. Poniedziałek po Niedzieli Trójcy Świętej.
    Jeśli masz hejterów,musisz robić coś dobrze.Hejterzy są zazdrośni.Hejterzy to tchórze,chcą się bać i być słyszani.W pewnym sensie zwrot hejter oznacza wielbiciela.
    Przez hejterów rozumiemy ludzi,którzy nienawidzą wszystkiego.
    Nienawiść jest zła,więc nienawidzimy nienawiści,ale nienawidząc nienawiści,sami stajemy się Nienawistnikami.Co się stało z"Nie lubię"?".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojny i wyważony bloger. I uczciwy, bym dodała. Wierny zasadom. Swoim zasadom. Ultrakatolickokonserwatywnosarmackopieniackonietolerancyjny. Plus troll z gór.

      Usuń
  2. Spokojny i wyważony blog. Padłem ze śmiechu hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. 763 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
  4. Wtorek po Niedzieli Trójcy Świętej.
    "I zesłał na nich robactwo,które ich pożerało,i żaby,które ich trapiły"

    OdpowiedzUsuń
  5. Problem w tym Bolek, że ty nie masz hejterów. Krytyka to nie hejt

    OdpowiedzUsuń
  6. 764 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękuj kapusiom z opozycji.

      Usuń
    2. Słychać wycie? Znakomicie!

      Usuń
    3. 04.04.2017 09:58
      "Opozycja donosi na Polskę" - powtarzają niczym mantrę politycy Prawa i Sprawiedliwości. Zapominają jednak, że do niedawna to oni stanowili opozycję. I zdecydowanie nie mieli problemu ze składaniem "donosów".

      https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/56,114871,21588303,opozycja-donosi-na-polske-politycy-pis-chyba-zapomnieli.html

      Usuń
  7. Środa po Niedzieli Trójcy Świętej.
    "Najwyższy czas rozliczyć pszeki do sedna.Rozliczyć za ludobójstwo Rosjan w latach 20 ubiegłego wieku.Trzeba bić ich po głowach ich własną bronią.Katyń pod spychacz...".
    ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś Mateuszek przekonywał w Turowie, że wszyscy są winni tylko nie my. Szykują się kolejne kary, premier nie respektuje wyroku polskiego sądu, tymczasem warto zadać sobie pytanie co zrobił w tej sprawie przez ostatnich 8 lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co mu się udało to sprzedaż polskiego BZWBK, gdy był jego prezesem hiszpańskiemu Santanderowi. Ale skąd biedny wyborca PiS ma o tym wiedzieć....

      Usuń
    2. A nie jeszcze działki kupił w promocji

      Usuń
    3. Wina Tuska 😂

      Usuń
  9. Jedna kopalnia Turów przeciwko jedenastu kopalniom czeskim i niemieckim.
    Wy zapomnieli,że Żydzi zgodnie z"Operation Axt US 447"upomną się o swoje judaszowe srebrniki.
    Wody Polskie,to strategiczne przedsiębiorstwo,jest wykupione przez korporacje,w tym izraelskie.Dyskredytacja Polski się rozkręca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się Morawiecki zarzekał, że Polska nie zapłaci kar za Turów, a jednak zapłacili. 320mln zł, a taki sukces był porozumienia z Czechami...

      Usuń
    2. Człowieku ty nic nie kapujesz.Skończyłeś chociaż podstawówkę?

      Usuń
  10. Pięć minut dla Davida Icke,człowieka,który zawsze miał rację.
    "Nawiązałem kontakt z rasą pozaziemską.Można osiągnąć życie pozagrobowe poprzez załadowanie świadomości na komputer".

    OdpowiedzUsuń
  11. Blogerze dzisiaj pan dr Brzeziński był na spotkaniu nowej/starej lewicy w Bielawie. Sympatycy ściskali sobie rączki. Prawy historyk i resortowe dzieci? Tyle w temacie.
    I proszę nie pisać, że zabłądził, bo nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedzą o tym nawet kury pod werandą.Mogę ci to wytłumaczyć,ale nie mogę dla ciebie tego zrozumieć.

      Usuń
  12. 765 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało ci 765 dni.Twój mózg ma tendencję do nadawania niektórym parametrom selektywnym nadwartościowości i umieszczania ich na pierwszym planie.Twój mózg traci wizję całości,degraduje się,to prowadzi do śmierci.
      Przed śmiercią będziesz tak krzywy,że gdybyś połknął gwóźdź,wyplułbyś korkociąg.

      Usuń
  13. No i w końcu zbieramy owoce...

    https://www.onet.pl/informacje/newsweek/polski-kosciol-w-kryzysie-koscioly-pustoszeja-zamykane-sa-kolejne-seminaria/8mc9mrs,452ad802?utm_campaign=cbP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akronim ty znasz? 2SLGBTQIA+
      Różnorodność jest naszą siłą-mówią dzisiaj we Francji.

      Usuń
  14. 766 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2,5 mld zł kar za praworządność
      320 mln zł kar za Turów
      3 mld zł na szczujnię TVPiS, która ma wpływy z reklam i ABONAMENTU

      Usuń
    2. Po co Błaszczak kupuje haubice z Korei za ciężkie pieniądze i na kredyt skoro w Polsce mamy dużo lepsze i bardziej zaawansowane Kraby?

      Usuń
  15. Jeszcze do niedawna nowy „plan Marshalla”, dziś już tylko mała kupka pieniędzy. Oto jak PiS kłamie w sprawie europejskich środków z Krajowego Planu Odbudowy i dlaczego to fatalna wiadomość dla Polski.

    https://krytykapolityczna.pl/kraj/krajowy-plan-unia-pis-traci/

    OdpowiedzUsuń
  16. Morawiecki jako pierwszy przed komisje lux Tusk. Polska jest największym w chwili obecnej importerem rosyjskiego gazu LPG. Roczny wolumen wynosi ponad 700 mln m3, podczas gdy pozostałe kraje UE to ponad 400 mln. Odpowiedz premiera? No przecież na razie nie ma sankcji to ściągamy. Ale w Wiadomościach wam tego nie powiedzą drodzy wyborcy PiS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.money.pl/gospodarka/premier-komentuje-zakupy-ropy-z-rosji-przez-orlen-republika-czeska-nie-ma-dostepu-do-morza-6907100146440704a.html

      Usuń
  17. 767 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
  18. Premier przyznał nauczycielom nagrodę specjalną. 1 tys. 125 zł mają otrzymać jednorazowo nauczyciele z okazji 250. rocznicy utworzenia Komisji Edukacji Narodowej. W piątkowym wydaniu "Faktów" TVN widzowie mogli dowiedzieć się, co na ten temat myślą sami nauczyciele. — Kiełbasa wyborcza — powiedział Marek Jędrychowski, który przed laty uczył WOS-u obecnego premiera. Nauczyciel aktualnego szefa rządu nie gryzł się w język i swojemu byłemu uczniowi wystawił bardzo surową ocenę.

    — Kiełbasa wyborcza — powiedział wprost Marek Jędrychowski, nauczyciel Historii i Teraźniejszości. Co ciekawe, Jędrychowski przed laty uczył WOS-u obecnego premiera i na antenie TVN nie szczędził słów krytyki pod adresem Mateusza Morawieckiego.

    — To moja wielka porażka pedagogiczna — przyznaje.

    — Nie chcemy być traktowani jak emeryci, renciści. Trzynastka, czternastka i takie dodatkowe pieniądze, tylko po prostu chcemy mieć rzetelną płacę za naszą rzetelną pracę, a nie takie dorzucanie pieniędzy — skomentował nauczyciel, pytany o wspomnianą nagrodę.

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/nauczyciel-morawieckiego-nie-gryzl-sie-z-jezyk-moja-porazka-pedagogiczna/qgnjmw7,79cfc278

    OdpowiedzUsuń
  19. A to niespodzianka...

    Zdaniem 39,4 proc. respondentów szef PO Donald Tusk byłby lepszym premierem po jesiennych wyborach, niż obecny szef rządu Mateusz Morawiecki, na którego wskazało 27,2 proc. badanych - wynika z sondażu SW Research dla rp.pl. 33,4 proc. respondentów oceniło obu polityków tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  20. 768 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
  21. Facet, który w Polsce jako ostatni zauważył inflację zarabia w 1 dzień tyle co nauczyciel przez cały miesiąc. A Wy drodzy nauczyciele dostaniecie dodatek przed wyborami jako kiełbasę wyborczą 1,125 zł brutto hahaha

    https://www.money.pl/gospodarka/ile-zarabia-prezes-nbp-w-jeden-dzien-dostaje-pensje-nauczyciela-za-caly-miesiac-6907747841387104a.html

    OdpowiedzUsuń
  22. 769 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra zmiana

    Prawie 440 mln zł pensji i 45 mln zł nagród - tak hojnie giełdowe spółki z udziałem skarbu państwa wynagradzają ludzi związanych z Prawem i Sprawiedliwością - informuje Wirtualna Polska. Dzięki zasiadaniu we władzach 19 spółek 90 osób zostało milionerami. Na liście, którą publikuje WP, są m.in. Małgorzata Sadurska, Janusz Kowalski, Maks Kraczkowski i Daniel Obajtek.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,29858443,wp-dobra-zmiana-dla-90-zwolennikow-pis-u-partia-zrobila.html#s=BoxOpImg3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koryto plus w najlepszym pisowskim wydaniu

      Usuń
    2. I tak trzymać!Brawo PiS!Brawo Pis!Macie mój głos:))Brawo PiS!!

      Usuń
  24. 770 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymać!Brawo PiS!Brawo PiS!Macie mój głos!Pierdolić unijne KAPO!Brawo PiS!

      Usuń
    2. UE to złodziejska mafia.

      Usuń
    3. Według rządu PIS, Polska pozyskała z UE 210,4 mld euro. To jakieś 25 tys zł na osobę. Najpierw oddaj, potem szczekaj.

      Usuń
    4. Hau!Hau!UE to złodziejska mafia!Brawo PiS!Hau!Hau!Polexit natychmiast!Hau!Hau!

      Usuń
  25. 771 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo PiS!Pieprzyć KAPO!Głosujcie tylko na PiS!!

      Usuń
  26. Ludźe!czas nastał!Obmyjće dusze z gżehuw,pszywar!Oto nawiedził kraj Pan!Złość leży neżywa!Myjće śę mydłem kneippa!

    OdpowiedzUsuń
  27. 772 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś to był ciekawy blog i autor miał własne spostrzeżenia i opinie z którymi można było kulturalnie zgadzać się albo nie. Co to się porobiło? Dawno nic ciekawego tu nie przeczytałem. Czyli Bielawa to kraina miodem i mlekiem płynąca z mądrymi i godnymi władcami miłującymi poddanych, a nie mamonę i kabzę własną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Bolek kiedyś chciał pokazać jaki to on nie jest tylko dlatego żeby dostać się do Rady Miasta. Wybory go zweryfikowały. 1.2% głosów- śmiech na sali

      Usuń
  29. 2 dni
    ·
    Poniższy tekst na swoim profilu w mediach społecznościowych opublikowała Weronika Kostrzewa, szefowa publicystyki Radia Plus. Dziennikarka zaświadcza, że wypowiedź jest autentyczna, a nazwisko autora – prawdziwego księdza – jest jej znane. Młody ksiądz postanowił jednak opublikować ten wpis anonimowo, by był również głosem wielu innych księży, którzy doświadczają podobnego hejtu.
    Jestem księdzem od kilku godzin. Tyle lat czekałem na ten moment, kiedy będę mógł założyć ornat i odprawić pierwszą mszę św. To tak jak dla Ciebie ślub. Przypomnij sobie ten moment – wyobrażałeś go sobie setki razy: jak będziecie wyglądać, jak będziesz mówił swojej żonie „i nie opuszczę Cię aż do śmierci”, jak planowałeś wesele. Albo to wszystko jeszcze przed Tobą. Mówisz „najpiękniejszy dzień w życiu”.
    Ale w moim „najpiękniejszym dniu” napisałeś pod zdjęciem z moich święceń: „kolejne pokolenie pedofili i nierobów”. Nazwałeś mnie pedofilem, chociaż brzydzę się tą zbrodnią tak samo jak Ty. Twierdzisz, że zostałem księdzem, aby dostatnio żyć i nic nie robić, chociaż nawet nie wiesz, jak mam na imię.
    Wieczorem, po dniu pełnym radości, że w końcu zostałem księdzem, spojrzałem w telefon, żeby odpowiedzieć na życzenia i gratulacje. Przejrzałem też Facebooka. I trafiłem na Twój wpis. Trafił we mnie piorun. Co ja Ci zrobiłem?
    Wiem. Powiesz, że wstąpiłem do mafii, w której tuszowało się pedofilię, więc należało mi się. Ale ja nie mam z tymi zbrodniami nic wspólnego. Dopiero co zostałem księdzem, bo chcę żyć dla ludzi i Boga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyobraź sobie, że ktoś wstawił zdjęcie z Twojego ślubu. Ja – gdy jeszcze trwa Twoje wesele – piszę pod zdjęciem: „Taki piękny ślub. Szkoda, że ją będzie zdradzał i wcale jej nie kocha”. Albo pod zdjęciem Twoich dzieci na FB napiszę: „Tatuś nigdy was nie chciał. Urodziłyście się, bo mamusia chciała mieć dzieci”. Przecież są tacy faceci, którzy zdradzają swoje żony i wcale nie chcieli dzieci…
    Czytam też inne komentarze. Ktoś napisał „Pedały”. Jeszcze ktoś inny pyta „Czy zostali wysterylizowani, zanim pójdą do ludzi?”. Nie jesteś sam w tym hejcie. Są inni. To ja jestem w tym wszystkim sam.
    Bo co mam zrobić? Nie zostać księdzem, bo Ty masz gorszy tydzień?
    Jesteś hejterem.
    Powtórzę to jeszcze raz: Jesteś tchórzliwym hejterem.
    Zaatakowałeś mnie, chociaż nic Ci nie zrobiłem, a moją jedyną winą jest to, że jestem od kilku godzin księdzem. Wybrałem niełatwą drogę kapłaństwa. Postaram się na niej żyć uczciwie, chociaż pewnie czasem upadnę, bo jestem tylko człowiekiem. Ale miałem odwagę zostać księdzem w czasach, w których mówisz „ksiądz”, a myślisz „pedofil”. Miałem odwagę. Ty byś ją miał?
    Jeśli twierdzisz, że księża żyją dostatnio, a Ty musisz ciężko pracować, to czemu sam nim nie zostałeś? Chętnie bym Ci wytłumaczył, że to nieprawda, że nie płacimy podatków. Ale nie będziesz słuchał…
    Powiedziałbym Ci też chętnie, że to nieprawda, że każdy z nas zna jakiegoś księdza pedofila, którego ukrywa środowisko, bo to nasz kumpel. Ale nie będziesz słuchał…
    Opowiedziałbym Ci też, że miałem ojca alkoholika i pochodzę z biednej rodziny. Wiem, co to ciężka praca, strach o jutro, choroba ojca. Wiem, co to bieda. Ale nie będziesz słuchał…
    I na koniec powiedziałbym Ci, że bardzo zraniłeś mnie dzisiaj. Bo nie jestem inny niż Ty. Serio, jestem normalnym człowiekiem. Może nawet nieco bardziej wrażliwym na świat – dlatego przyciągnęła mnie taka droga powołania. Ale nie będziesz słuchał…
    Wiesz, dlaczego napisałem, że nie będziesz słuchał? Bo tu nie chodzi o dyskusję na argumenty. Przecież to jasne. Chodzi o to, co masz w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie jesteś złym człowiekiem. Tak jak ja nie jestem pedofilem i złodziejem. Jesteś hejterem. A w zasadzie byłeś nim przez chwilę. Bo miałeś gorszy moment. Bo widok księdza przywołał jakieś zranienia. Albo po prostu nie chodzisz do kościoła, może żyjesz w grzechu i mój widok jest dla Ciebie tym samym, czym dla przestępcy widok policjanta. On krzyknie „J*bać policję”, a Ty napisałeś „Ksiądz pedofil”. Jest Ci lżej?
    I jako świeżo upieczony ksiądz powinienem teraz napisać, że będę się za Ciebie modlił. Ale napiszę Ci coś innego… Dzieli Cię jedna decyzja, jeden „Enter” od tego, czy jesteś hejterem czy nie. Zrobisz, jak uważasz. Na dole masz miejsce na komentarz.
    Ja chcę być dobrym księdzem. Z hejtem będzie mi trudniej. Może kiedyś przyjdą chwile zwątpienia. Może nawet kryzys. Ciebie to nie będzie obchodzić, bo nawet nie będziesz mnie pamiętać. Ale będą następni i następni. I kolejni.
    Jasne, że mógłbym tu napisać, że spotkamy się kiedyś, bo przyjdziesz „po księdza” dla Twojej umierającej mamy albo żony. I że wtedy się policzymy. Ale nie – nie policzymy się. Ja wtedy pojadę z Tobą i przygotuję na odejście najbliższą Ci osobę. Nawet słowa Ci nie powiem. Obiecuję.
    Jezus, dla którego miałem odwagę wstąpić na tę drogę zapowiedział, że „skoro Mnie prześladowali, to i was prześladować będą”. Więc w sumie na to się nastawiam. Dostanę jeszcze wiele ciosów. Może jeden z nich zmiecie mnie z planszy. Oby nie. Jesteś pewny, że znów chcesz uderzyć?

    OdpowiedzUsuń
  32. 773 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
  33. Hejt, Hejt w internecie (ang. hate, pol. nienawiść) – zjawisko społeczne o charakterze poniżającym obserwowanym w środowisku Internetu (portale społecznościowe, komentarze pod artykułami w serwisach informacyjnych, komunikatory Internetowe etc. Według słownika języka polskiego jest to obraźliwy i zwykle agresywny komentarz internetowy lub mówienie w sposób wrogi i agresywny na jakiś temat lub o jakiejś osobie.

    Jeśli ktoś pisze prawdę o nieudolności rządu, który pan popiera w sprawie pieniędzy z KPO to też jest hejterem? Jeśli ktoś tu kogoś obraża to tylko i wyłącznie pańscy zwolennicy. Wystarczy poczytać agresywne komentarze pełne nienawiści ,,obrońców" bloga i wyciągnąć wnioski

    OdpowiedzUsuń
  34. 774 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny tekst panie Stawicki. Proponuję wysłać go do redakcji Wiadomości TVP, może w końcu zrozumieją jak bardzo krzywdzą innych ludzi w imię utrzymania władzy i korzyści za wszelką cenę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do kurii krakowskiej. Może Jędraszewski w końcu coś zrozumie

      Usuń
  36. Taki to dobrobyt w państwie PiS, że szkoła zbiera pieniądze dla uczniów na szafki. No, ale cóż... po co dawać pieniądze na edukację jak można dać telewizji publicznej


    https://doba.pl/ddz/artykul/zaproszenie-na-wielki-koncert-dla-sp-nr-10-w-bielawie-zobacz-wideo-/65501/15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma kasy. Czarnek wszystko porozdawał katolickim instytucjom. Najwięcej dostała szkoła na Lubelszczyźnie, w której dyrektorem jest jego brat

      Usuń
    2. Rydzykowi wysłali kasę z ministerstwa to i na szafki teraz nie ma

      Usuń
  37. Bloggerus Exhibitionismus.Blogerska dupa i dupy z Bielawy.Blogerska dupa nie uczy się na błędach.

    OdpowiedzUsuń
  38. Brawo dla Bońka 👍

    https://transfery.info/aktualnosci/zbigniew-boniek-sie-nie-piesci-co-to-za-debil/187377

    OdpowiedzUsuń
  39. 775:DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe, czy Jarosław złapał muchę....

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,29880501,slub-corki-mateusza-morawieckiego-wsrod-gosci-weselnych-jaroslaw.html#s=BoxOpImg2

    OdpowiedzUsuń
  41. Komuś w tej Bielawie to już sodówa uderza do głowy. Nie potrafią ściągnąć inwestorów i stworzyć nowych miejsc pracy to opowiadają bajki. I to na całą Polskę! Było modelowe miasto ekologiczne, teraz jest polskie Como. Aż strach pomyśleć co będzie potem...

    https://kobieta.interia.pl/podroze/news-kapiel-z-widokiem-na-gory-polskie-jezioro-como-w-sudetach-to,nId,6845432

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Como to bardzo bogate miasteczko w Lombardii przy granicy szwajcarskiej. A u nas co? Jedna z najbiedniejszych gmin na Dolnym Śląsku.

      Usuń
    2. Głupi jesteś jak cep. Lombardia tak jak Katalonia w Hiszpanii jest najbogatszą częścią Włoch i dlatego chcę się odłączyć. A ty rasisto uważaj jak będziesz w Bielawie, bo na jeziorze szybciej usłyszysz ukraiński niż polski.

      Usuń
  42. Prawie 60 proc. respondentów odpowiedziało, że negatywnie ocenia stan polskiej gospodarki i finansów publicznych po ośmiu latach rządów Prawa i Sprawielidości - wynika z sondażu SW Research dla rp.pl.

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,29881327,spytano-polakow-jak-oceniaja-gospodarke-po-8-latach-dobrej.html#s=BoxOpImg1

    OdpowiedzUsuń
  43. 776 DNI BEZ PIENIĘDZY Z KPO

    OdpowiedzUsuń
  44. https://naszeblogi.pl/66753-czy-po-zgwalceniu-i-zabojstwie-polki-na-kos-polskie-lewaczk
    Ludźe!czas nastał!Obmyjće dusze z gżehuw,pszywar!Oto nawiedził kraj Pan!Złość leży neżywa!Myjće śę mydłem Kneippa!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.