26 listopada 2019

Wygląda już lepiej


Tak jak obiecywałem sobie, staram się doprowadzać do porządku ten zarośnięty parking na osiedlu Konstytucji 3 Maja. Z satysfakcją patrzę na swoje dzieło i mam nadzieję, że te boczne boksy uda mi się oczyścić, natomiast te środkowe, to naprawdę za duża i za ciężka dla mnie praca. Liczyłem po cichu, że może jakiś radny zainteresuje się tym tematem, może nawet sam radny Rafał Januszkiewicz, wiceprezes Spółdzielni Mieszkaniowej w związku z tym, że na parkingu najczęściej parkują członkowie Spółdzielni, nie po to, żeby Spółdzielnia tym parkingiem się zajęła, ale żeby zmobilizować do zrobienia porządku kompetentne służby i odpowiedzialnych za porządek w Bielawie ludzi. Może się doczekam.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.