24 kwietnia 2018

Taka mała plotka

Na historycznej już konwencji prawyborczej burmistrza Bielawy pana Piotra Łyżwy 19 kwietnia 2018 roku w wywiadzie dla DOBY padły z jego ust znamienite słowa dotyczące targowiska, które notabene jest modernizowane. Otóż burmistrz powiedział, że targowisko, to jedno z większych miejsc spotkań – trzy razy w tygodniu. No i myślę, że w tej sprawie burmistrz rację ma. Ja na takie spotkania też chodzę, choć burmistrza jeszcze nie spotkałem. Co prawda ktoś mi kiedyś wypomniał, że ja wiadomości czerpię z targowiska, ale przecież w kościele nie pogada się.

            No i właśnie dzisiaj na targu usłyszałem taką ciekawą wiadomość. Celowo piszę wiadomość, a nie plotka, jak to jest w tytule artykułu, bo plotką będzie to dopiero, gdy nie będzie prawdą. Otóż, jak się dowiedziałem, jeden z naszych radnych, który wraz z radnym Tomaszem Tkaczem i Jarosławem Florczakiem całkiem niedawno założył Klub Radnych RdB, już z tego klubu wystąpił. Czy radny będzie tworzył jakiś nowy klub, czy może będzie wracał do starego klubu, czy zostanie singlem do końca kadencji – to nie chcę plotkować, aby radnemu nie zaszkodzić, a i sobie też.

            Swoją drogą to ja już totalnie się pogubiłem z tymi klubami. Mam nadzieję, że radny pan Adam Pajda jest na bieżąco z tymi wszystkimi zmianami i przedstawi te zmiany w odpowiednim czasie w kolejnym felietonie na łamach DDZ.24EU.


1 komentarz:

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.