6 kwietnia 2021

I niech tak zostanie


A chodzi o ten duży kiosk Caritasu przy naszym kościele, który na kościelnym placu zalicza już chyba trzecią lokalizację. Kiedyś widziałem go naprzeciwko krzyża misyjnego, potem przestawiono go pod wyjście główne z kościoła, a teraz stoi tam, jak widać na zdjęciu. Usytuowanie tego kiosku przy wejściu głównym, bardzo mi się nie podobało, ale zagryzałem wargi, żeby o tym nie wspomnieć na blogu, bo byłaby opinia, że znów mi się coś nie podoba. Na szczęście nie tylko mi się to nie podobało, skoro tuż przed Świętami Wielkanocnymi ten kiosk zabrano i mam cichą nadzieję, że już tam pozostanie.

            Oby!






4 komentarze:

  1. Kiedyś w latach 80-tych były kościelny wyjeżdżał tam ze starym kredensem na kółkach i sprzedawał dewocjonalia i zabawki "odpustowe"dla dzieci 😃😃 Pamiętacie te czasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz Rydzyk przejął biznes i jak chcesz to Ci wyśle to domu wodę święconą i inne bajery.

      Usuń
  2. Nich oni się w końcu zajmą czymś pożytecznym, a nie głupotami. Stolica Apostolska wydała w grudniu komunikat, że wierni powinni się szczepić, a szczepionki są dobrem ludzkim. Ale u nas w Polsce muszą być nawet mądrzejsi od papieża...

    https://portal.abczdrowie.pl/episkopat-polski-wyglasza-sprzeciw-wobec-szczepionek-astry-zeneki-i-johnson-johnson-jezeli-kep-chce-wziac-na-swoje-sumienie-zgony-chorujacych-na-covid-19-niech-powie-to-wyraznie-swoim-wiernym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,26979212,kprm-zareagowal-na-komunikat-episkopatu-ws-szczepien-zaszczepionych.html#do_w=60&do_v=143&do_a=287&s=BoxNewsMT

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.