22 stycznia 2019

O nowe myślenie

W niedzielę napisałem krótki tekst o tej powalonej ławeczce na obwodnicy: https://boleslawstawicki.blogspot.com/2019/01/wierze-w-burmistrza-hordyja.html z sugestią, że we wtorek już jej nie będzie. To taka moja retoryka, z którą nie zawsze się zgadzam, ale człowiek za klawiaturą i ten prawdziwy – to dwa różne typy. Nawet nie będę tłumaczył się, że nie o to mi chodziło, bo przecież tekst odbiera się tak, jak go się rozumie. Fakt jest faktem, że prawie zaraz miałem zapewnienie od pana radnego Sebastiana Runowicza, że zajmie się tym i faktycznie już nawet w poniedziałek tej pozostałości po wypadku nie było, skoro rano we wtorek już był porządek.

            Panu Sebastianowi dziękuję za reakcję na swoisty apel mieszkańca Bielawy. Naprawdę nie chodzi mi o to, żeby palcem pokazywać to, co powinni zauważyć dawno ludzie odpowiedzialni za porządek i estetykę w mieście. Niestety z żalem stwierdzam, że takich ludzi nie ma, a przecież tak mało potrzeba i może ktoś wreszcie spełni również marzenia pana Andrzeja Bohdanowicza, który pisze w komentarzu pod wskazanym linkiem:

Marzy mi się utworzenie w UM stanowiska "Oficera Miejskiego", którego zadaniem byłby codzienny przegląd wybranej ulicy pod kątem estetyki, czystości, dziur w jezdni, zwisających na chodniki gałęzi, logiki ustawionych znaków drogowych itd itp.

            Nie wyskakiwałem z tym pomysłem „Oficera Miejskiego”, bo to pomysł pana Andrzeja, o którym mi już wcześniej wspominał. Jakby co, to burmistrz dr Andrzej Hordyj takich dwóch Oficerów już może mieć od jutra i to za darmo. Warunek jest jeden – nie ma w Urzędzie Miasta generałów, a wyznaczeni pracownicy owocnie współpracują z Oficerami Miejskimi.
            Wraz z nową władzą w naszym mieście, nowymi radnymi, nowymi dyrektorami miejskich jednostek, można mieć nadzieję na korzystne zmiany, na inne myślenie, na inne spojrzenie. I byłoby mi przykro stwierdzić za te niecałe już 5 lat, że znów nas oszukano, że znów ktoś na oszustwie wyborczym zbił kapitał i za ten kapitał kolejny raz pcha się do władzy, żeby dalej oszukiwać i zbijać kapitał.
            I tak zapewne będzie, dopóki wyborcy nie odważą się myśleć logicznie i racjonalnie wybierać.
A może jednak będzie inaczej?




1 komentarz:

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.