6 października 2018

Stawicki – na radnego! Gdzie jest Straż Miejska?

Już 20 kwietnia 2016 roku zauważyłem, że w związku ze Strażą Miejską pod dowództwem komendanta Grzegorza Nowaka, dzieje się źle i stąd powstał na blogu cykl pod wyzywającym tytułem – „Gdzie jest Straż Miejska?”. Jak potwierdzone jest w treści pierwszego artykułu z tego cyklu, nawet o likwidacji Straży Miejskiej w Bielawie miałem już zdanie na początku urzędowania Burmistrza Łyżwy, któremu o tym powiedziałem wprost przy okazji zwolnienia z pracy poprzedniego komendanta Zbigniewa Grubki. Nie zgodził się z moim stanowiskiem. Potem była nieudana próba odwołania SM na sesji Rady Miejskiej 1 marca 2017 roku, która potwierdziła przekonanie ponad tysiąca mieszkańców Bielawy, że tak bielawski samorząd, jak i Rada Miejska, nie mają zamiaru ze SM nic zrobić i nic zmienić. Ten marazm trawa do dziś.

           

Z komendantem Nowakiem przez pierwsze półtora roku dobrze się nam współpracowało, o czym też wspominałem. 2 maja 2016 roku pod moim artykułem pt. „Koszmarny temat” kopiowanym na Facebooka napisał nawet o mnie dobrą opinię:

Grzegorz Nowak. Znam sprawę od kilku miesięcy. Stosowne pismo wysłaliśmy do MZBM w Bielawie ponieważ oni zarządzają tym terenem. Straż nie posiada informacji czy zarządca pozwolił na składowanie tej ziemi. Niestety od kilku miesięcy czekamy na odpowiedź od MZBM! Czy się doczekamy? Nie wiem, ale obiecuję, że wyślemy drugie pismo ale już do wyższej instancji. Dziękuję za zainteresowanie się sprawą i życzyłbym sobie aby więcej było mieszkańców którym zależy na utrzymaniu porządku w naszym mieście. Pozdrawiam.


Gdy w cyklu „Gdzie jest Straż Miejska?” zacząłem się o ten wspomniany przez Nowaka porządek upominać, obraził się, przestał ze mną rozmawiać i wyrzucił mnie ze „Znajomych” z Facebooka. Solidaryzując się z Nowakiem, to samo zrobiła jego żona – Anna Nowak.
Problem Straży Miejskiej pod dowództwem komendanta Grzegorza Nowaka trwa nadal, podobnie jak z porządkiem w Bielawie. Próba kolejnego odwołania SM, tym razem przez Radę Miejską, nie udała się. Nie doszło nawet do wprowadzenia tego tematu do porządku posiedzenia Rady.


            „Zabawa” trwa.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.