15 kwietnia 2018

Robią Sobieskiego

Teraz już prace na ul. Sobieskiego wykonywane są na całej planowanej długości. Intensywnie przygotowywane są miejsca parkingowe i chyba nowe usytuowanie chodników, bo kostka jest zdjęta. Odcinek od strony obwodnicy po stronie Fabryki Zabawy jest już ukończony łącznie z miejscami parkingowymi wyłożonymi kostką. Będą też parkingi przy TBSie. Zgromadzona jest znaczna ilość materiału. Ciekawe, jak to będzie wyglądać po zakończeniu. Jedno jest pewne, że będę mógł dumnie na składaku jeździć na działkę nową drogą i już nawet jako członek zarządu ROD Radość, co spotkało mnie na zebraniu ogólnym 14 kwietnia.













      Dla mnie szczególnie ciekawe są dwa elementy tej zmiany wizerunku ulicy. Pierwszy to budowany parking przy poczcie. Pisałem już chyba dwa lata temu, że taki parking dla klientów poczty być powinien, co świadczy o tym, że mieliśmy takie samo zdanie z projektodawcą. Bank ma swój parking przy ścianie banku.


         Druga sprawa to niedawny mój reportaż na temat tego okropnego żywopłotu i sugestia, żeby go wyrwać i zrobić na tym miejscu parking. Sprawdziły się moje wizje, choć nie miałem nawet wtedy jeszcze nawet pojęcia, że ulica będzie reperowana. Żywopłot został wyrwany i już miejsce przygotowuje się pod parking. To krzywe drzewo, atrakcja Bielawy szczególnie dla dzieci, jeszcze jest i może się ostanie.





        
Nasuwa mi się takie pytanie, że skoro wiele z moich przewidywań jest w Bielawie urzeczywistnianych, to może ktoś pomyślałby, aby zaproponować mi jakiegoś radnego? Naprawdę to już ostatni dzwonek, bo w następnej kadencji, jeśli dożyję, to już będzie raczej ciężko. 


1 komentarz:

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.