20 stycznia 2018

Pan doktor już nie przyjmuje

Przedstawiona tablica wisi na tym budynku już wiele lat, może nawet kilkanaście lub więcej. Miejscowi wiedzą lepiej. Budynek, jak widać jest w stanie opłakanym i nie słyszałem, żeby co do niego były jakieś plany. Co prawda w 2014 roku, w kampanii wyborczej, kandydat na burmistrza Bielawy, pan Ryszard Dźwiniel, pisał w swoim programie o jakimś centrum chrześcijańskim, a ja kojarzyłem je sobie właśnie z tym budynkiem, ale to nie musiała być prawda.

            Jeśli jest taka tablica, to musiał być kiedyś w tym budynku gabinet lekarski. Od dawna pan doktor Czesław Klinger pacjentów nie przyjmował, a wdzięczność za jego lekarską praktykę można było jeszcze do niedawna wyrazić, przysiadłszy się do niego na ławeczkę przy Spółdzielni Mieszkaniowej. I to już jednak jest niemożliwe, bo pan doktor Klinger zmarł 15 grudnia 2017 roku i pochowany jest na cmentarzu w Przemyślu.
            Myślałem, że w związku z tym, ktoś tą tablicą się zainteresuje i ją zdejmie, ale widać, że u nas w Bielawie z utrzymaniem logicznego porządku jest ciągle problem.






1 komentarz:

  1. Nie wiedziałem, że ta tablica tam wisi. Postaram się ją zdjąć w ciągu najbliższych dni. Tato był na emeryturze od wielu lat. Pozdrawiam Przemysław Klinger

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.