17 marca 2024

Komuście oddali Bielawę???!!! – radny Rafał Kuśmierek

Chociaż to niedziela i od polityki powinno się choć w tym dniu odpocząć, to jednak przecież trzeba być konsekwentnym i prowadzić dalej ten ciąg. No i trafiło na radnego Rafała Kuśmierka. O radnym pisałem w 2018 roku:

https://boleslawstawicki.blogspot.com/2018/12/kogoscie-wybrali-rafa-kusmierek.html

            Jeszcze raz przeczytałem to, co wtedy napisałem i podoba mi się takie moje odważne pisanie. No, może szkoda, że wniosków z tego jest jak na lekarstwo i każdy sam wszystko najlepiej wie, ale sam lubię siebie poczytać. Nie tylko, jak się okazuje mi się podoba, ale wczoraj otrzymałem wiadomość meilową z mojego rodzinnego miasta Włocławka ze stwierdzeniem – „Ciekawie Pan pisze”. To już jest coś. A dziś rano otwierając komputer było ostrzeżenie, że ktoś mnie śledzi. Czyba dobrze rozumiem, że ktoś śledzi moje pisanie.

            Wracając do radnego Kuśmierka, który dalej chce być radnym i to z ramienia tej obrzydliwej Koalicji Obywatelskiej – to wyrażam głęboki żal z tego powodu. Koalicja Obywatelska to partia destrukcyjna, partia nienawiści i partia potencjalnych morderców nienarodzonych dzieci. Rafał Kuśmierek, swego czasu „pan od rybek”, zupełnie tam nie pasuje.




10 komentarzy:

  1. A tak sobie przypominam jak było głosowanie za in vitro to Morawiecki podniósł rękę, Kaczyński się wstrzymał, a Duda podpisał. To jak to było z tą partią potencjalnych morderców nienarodzonych dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawicki przestań w końcu obrażać wyborców Koalicji Obywatelskiej! Pokazali Ci w wyborach gdzie twoje miejsce to przyjmij to jak prawdziwy facet, a nie tylko się ciągle użalasz nad sobą. Głosowałem na KO i nie życzę sobie więcej tak obrzydliwych i prostackich komentarzy. Inaczej spotkamy się w sądzie. I żeby była jasność. Nie straszę, tylko ostrzegam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie obrażanie, to piękny przejaw miłości do bliźniego. Ostatni akapit to bardzo ładny przykład niedzielnej aktywności ,,prawdziwego katolika".

      Usuń
    2. Ostrzeżenie traktuję bardzo poważnie, bo i sprawa jest bardzo poważna, ale jako katolik milczeć nie mogę. No trudno. Najwyżej pójdę do więzienia i mam nadzieję, że będę wiedział, komu to zawdzięczam. Co do in vitro - to się wypowiedziałem na ten temat na blogu i to kilkakrotnie.

      Usuń
    3. Katolik się tak nie zachowuje. Katolik kocha i szanuję wszystkich ludzi bez względu na wyznanie, orientację, czy przynależność polityczną.

      Usuń
    4. To nie jest to samo nie zgadzać się z kimś, czy mieć inne zdanie, a obrażać i szydzić.

      Usuń
  3. Ma pan pretensje do kogoś, że należy do KO, a sam wspiera Dyszewskiego, a nie kandydata PiS. Dobrze pan wie, że lokalna polityka ma mało wspólnego z partiami politycznymi, i większość mieszkańców głosuje na kandydata, a nie na daną partię, ale nie przepuści pan okazji, żeby obrażać innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja też będę głosował na kandydata. Tak się złożyło, że kandydatem do Rady Miejskiej po raz już trzeci jest mój zięć, Daniel Pleśniak. To rodzina, a poza tym normalny, bardzo wartościowy kandydat i nie należący do żadnej partii. Już teraz zachęcam do oddania głosu na niego. Tych z Państwa, którzy wyborach w 2018 roku oddali na mnie głos (32 głosy), zachęcam, aby oddali swój cenny głos na Daniela.

      Usuń
    2. No to teraz bardziej pan zaszkodziłeś niż pomogłeś😉

      Usuń
  4. Myli się pan co do radnego. Jest we właściwej partii i w pełni popiera jej program. Jego obraz kościelny nie jest prawdziwy. Potrzeba chwili. Jest dyrektorem biura posła Marka Chmielewskiego i inwestorem giełdowym :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.