16 listopada 2021

Robią 1 Maja


Raczej bezpowrotnie minęły czasy w moim pisaniu, kiedy to relacjonowałem na bieżąco remonty ulic. Nic nadzwyczajnego. Zmienia się zapatrywanie, zmienia się zainteresowanie. Niemniej jednak choć jednym zdjęciem wspomnę zapowiedziany remont ulicy 1 Maja na odcinku od ul. Parkowej do Ronda Inki, choćby z tego względu, że to moja najbliższa okolica i właśnie odcinkiem tej ulicy mam zamiar jeździć na działkę, bo Parkową to już nawet nie uchodzi.

            Można by powiedzieć, że stała się rzecz straszna, bo wycięto wszystkie drzewa przy ulicy. Tym razem mnie to nie przeraża, bo drzewa były stare, miejscami i tak już wycięte. Za to mamy niesamowitą przestrzeń i będziemy mieli arterię na miarę Europy prawdopodobnie z parkingami, jak to bywa przy remontach.

            Już to sobie wyobrażam, jak będzie ładnie.

 

Homonim bardzo na czasie:

 

- O tych co _ _ _ _ _ _  pilnują,

zrobiłam planszówkę.

By każdy mógł ją kupić,

wyceniam na złotówkę.

_ _ _ /_ _ _  im nie pomoże,

gdy będzie mróz na dworze,

ale ten akcent miły

doda chłopakom siły.


 

1 komentarz:

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.