14 kwietnia 2019

Budowa ruszyła

Ruszyła budowa przy ulicy Władysława Andersa naprzeciwko Bielawskiej Galerii. Plac jest duży, a więc i budowla może będzie duża. Informacji o budowie na obrzeżach nie zauważyłem, a więc nie wiem, co tam będzie. Teren prywatny, zakupiony za kadencji burmistrza Piotra Łyżwy – to wiem, bo o tym na blogu wspominałem.

Wyraziłem też troskę o ten zaniedbany krzyż na terenie parafii Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny. Można byłoby przy okazji go odrestaurować i uporządkować teren wokół niego, no i go trochę podnieść, bo podobno zapadł się. 





4 komentarze:

  1. Wszystko co dobre zadziało się za kadencji Piotra Łyżwy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Ekstremalnej Drodze Krzyżowej w Bielawie dzieją się cuda. Dosłownie. Poszedłem 4 raz, wszystkie, ale to wszystkie intencje zostały wysłuchane, te beznadziejne przypadki też. W tym roku miałem nie iść, bo to jednak ból, wyczerpanie, męka fizyczna, kontuzje. Ale pojawiła się potrzeba - bo pojawiła się nowa intencja. Kilkanaście godzin modlitwy i medytacji w ciszy i bólu - tego właśnie było potrzeba. Na drugi dzień po powrocie SMS z informacją, że jest OK. No cud.

    TA

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie sporo tam się dzieje w temacie archeo. Przy okazji wyszedł ciekawy obiekt. W sąsiedztwie budynku komunalnego przy 3-go Maja odkopano coś w rodzaju cysterny-zbiornika z cegieł, kształt owalny długi na ok 3-4 m, głęboki na jakieś 2 m, dno z cegieł. Czy ktoś z państwa kojarzy co to mogło być?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam, że za krzyżem stała chyba 3-piętrowa kamienica. Może ten obiekt to jakaś piwniczka na wino?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.