9 listopada 2018

To już cztery lata

Właśnie 9 listopada mija dokładnie cztery lata, jak w niedzielę roku pańskiego 2014, na dokładnie tydzień przed wyborami samorządowymi, nasz proboszcz nie wytrzymał i podczas ogłoszeń parafialnych wypowiedział w uniesieniu te słynne słowa, które odebrałem jako adresat:  - Są ludzie, którzy piszą w Internecie, uważają się za katolików, a ja takich katolików się wstydzę!
            Nie powiem. Zabolało. To, że tak zostało ocenione moje pisanie na blogu i w Dzierżoniowskim Tygodniku Powiatowym wtedy – to mniejsza z tym, ale to, że mój proboszcz uważa, że uważam się za katolika, w sytuacji kiedy od chwili chrztu w moim parafialnym kościele Świętego Stanisława Biskupa i Męczennika we Włocławku zostałem katolikiem, co proboszcz kwestionuje, to już obraza na całego.
            Żadnej refleksji czy sprostowania przez te cztery lata nie było. Może na piątą rocznicę tamtych wydarzeń coś się zadzieje. Nie omieszkam poinformować – jakby co.

https://boleslawstawicki.blogspot.com/2017/11/za-kogo-wstydzi-sie-ksiadz-proboszcz.html


2 komentarze:

  1. W Dzień św.Marcina Polacy gęś tłustą piekają.
    Jaki Dzień św.Marcina,taka będzie cała zima.
    Dzień św.Marcina tylko w Poznaniu...
    https://youtube.com/watch?v=BtnV7p3ltSY
    :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.