31 października 2018

Twój (...) wybór


12 komentarzy:

  1. Coraz bardziej "Henryk" przypomina mi pewnego Mateuszka-Kłamczuszka... dobry aktor z niego... niby młody ale jaki cwany? niby megaloman a jednak zdarza mu się spoglądnąć spoza swojego ego... ale tylko po to, żeby kogoś podpuścić... Panie Stawicki, proszę nie dać się zwieść "Henrykowi"

    OdpowiedzUsuń
  2. ...która ze sztuk jest najweselsza?
    ...-grafika,bo sobie gra i fika./1833 rok/

    Za jedyne 14$ można sobie pograć i pofikać po morzach i oceanach.
    https://www.marinetraffic.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jasny przekaz głosujemy na Burmistrza Piotra Łyżwę brawo Panie Bolesławie ma Pan jaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Och ty biedny buraku, sam jesteś błędem w teorii Darwina.... a swoją drogą Panie Bolesławie, proszę zobaczyć z kim się Pan zadał...

      Usuń
  4. Informuję, że mój blog to nie jest dom publiczny, ani portal publiczny. Właścicielowi bloga należy się szacunek, i nikt tu niczego demokratycznego nie będzie przywracał. Konsekwentnie będę usuwał komentarze nieprawdziwie przedstawiające mnie i moich znajomych w nieprawdziwym świetle. Stwierdzenia typu - osiedlowy donosiciel, anonimowe i bez przedstawienia sprawy, są obrzydliwe. Proszę anonima Grześka jeszcze sobie na swój durny wpis popatrzeć, a nawet zrobić kopię, bo wkrótce go nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze odnośnie usuwania obrzydliwych komentarzy. Jeżeli pod takim komentarzem jest odpowiedź, to jeśli usunięty zostanie komentarz, to też zostanie usunięta odpowiedź, bo one są jakoś połączone, za co przepraszam. Lepiej pisać "Dodaj komentarz" a nie "Odpowiedz". Jeżeli przybyło mi nowych wrogów, padalców, to proszę się ujawnić. Jak na razie mam tylko jednego znajomego wroga, który umie posługiwać się komputerem i uaktywnia się, gdy wspomnę o bielawskiej Straży Miejskiej, lub wymienię nazwisko - Nowak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak daje się Pan wkręcać... trochę refleksji Panie Stawicki... Nowak nie musi Panu ubliżać jednocześnie podpisując się... tamci mają uciechę... smutne to...

      Usuń
  6. Jeśli można Panie Bolesławie...
    *To jest mój blog .Sekcję komentarzy uważam za analogiczną do spotkania w domu.
    To nie jest rynek miejski.Od wszystkich oczekuje się uprzejmości i szacunku,jeśli jesteś nieuprzejmym gościem proszę cię o odejście.
    Twoja wolność słowa nie zmusza mnie do publikowania twoich słów.
    Lubię ludzi,którzy zgadzają się ze mną.Lubie debatę.Lubię nawet kłótnię.
    Ale oczekuję,że wszyscy zachowają się tak,jakby zostali zaproszeni do mojego
    domu.Zdaję sobie sprawę,że czasami wyrażam opinie o kwestiach politycznych;
    uważam,że są one istotne dla dobra naszego pięknego miasta,jakim jest Bielawa.
    Nie witam ludzi,którzy narzekają na fakt,że wyraziłem swoją opinię na temat
    naszego miasta.Jak już powiedziałem,to mój blog.Więc proszę...Bądź uprzejmy.
    Zminimalizuj wulgaryzm.Dyskutuj o faktach.Pozostań przy temacie.
    Jeśli zauważę komentarz będący spamem lub atakiem ad hominem,będę usuwał bez
    wyjaśnienia.
    Byłem dumny i szczęśliwy,widząc,jak interesująca i przydatna jest sekcja komentarzy przez te wszystkie lata.
    Obserwowałem,jak wiele blogów i grup dyskusyjnych pogrąża się w toksyczność
    w wyniku trolli i ideologów napędzających wykolejenie rozmowy.
    Nie pozwolę,żeby to się tutaj wydarzyło.Publikując tutaj,milcząco zgadzasz się grać według moich zasad.Mam prawdziwe życie,a także blogowanie.
    Jeśli chcesz pisarza SF,czytasz niewłaściwy blog.*
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie to jest to, o co mi chodzi i każdy kulturalny komentator nie ma z tym problemu. Ale jak komuś chodzi o to, żeby pokazać, jaki to on "mądry", to chce wprowadzić "w moim domu" swoje zasady. To się nie uda. I jeszcze. Jeżeli zdarzy się, że blog zostanie wyłączony bez mojego uprzedzenia, to będzie znaczyło, że moi wrogowie go zniszczyli.

      Usuń
  7. Racja, niech ci anonimowi prowokatorzy pójdą sobie w las ma pan racje panie boleslawie, ze pan usuwa te nieprzychylne komentarze, to nie jest tak, ze kazdy moze napisac cokolwiek na tym blogu, ktory jest patriotyczny i sluzy dobru spolecznemu. pan nie ma wrogow, to sa tylko mali ludzie kturzy panu nie dorastaja do piet, niech pan sie tym nie przejmuje

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba przeznaczenie że umieścił pan bezpartyjnego samorządowca na samym początku. To wygląda tak jakby był już Burmistrzem i prowadził to miasto. Brawo panie Bolek. Tak trzymać tylko Andrzej jest "number One" Brawo.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.