6 września 2018

Stawicki – na radnego. Dzień Działkowca

Dziury, o jakich wczoraj pisałem, to takie drobne sprawy, zauważone przeze mnie i podobnych spraw jest zawsze bardzo dużo – jak to w Bielawie. Są jednak, i były, sprawy poważniejsze, którymi zajmowałem się i udało się coś zmienić.
            Dobrze się składa, bo w sobotę 8 września będzie w Bielawie kolejny Dzień Działkowca. I ja z tej okazji będę w parku, choćby dlatego, że działkę uprawiam już ponad 30 lat, obecnie jestem w zarządzie ROD „Radość”, doczekałem się brązowej i srebrnej odznaki Zasłużonego Działkowca i kilku dyplomów, co świadczy o zaangażowaniu na rzecz ogrodu. Nasza działka nawet była wiele lat temu wyróżniona, jako najładniejsza i z tego tytułu otrzymałem nagrodę z rąk przewodniczącego SLD ś. p. Jerzego Jankowskiego. Już wtedy zwróciłem uwagę, i w kolejne lata, że Dzień Działkowca to właściwie organizuje w Bielawie Sojusz Lewicy Demokratycznej, co mnie bardzo zdziwiło, bo niby jakim prawem?

            Po wygranych przez pana Piotra Łyżwę wyborach na burmistrza, postanowiłem coś z tą sprawą zrobić. Najpierw napisałem krótki artykuł na blogu:


            O dalszych działaniach nie będę pisał, bo nie wszystko napisać wypada. Dość, że po burzy w kolegium prezesów zarządów ogrodów działkowych w 2015 roku, SLD wycofało się z organizowania Dnia Działkowca. Dzień Działkowca odbył się i organizowany jest po dzień dzisiejszy, o czym świadczy sobotnia impreza.
            Po dziś dzień mam satysfakcję, że byłem inicjatorem tej zmiany i Dzień Działkowca upolityczniony nie jest. Oczywiście liczę się z tym, że w sobotę zobaczymy lokalnych polityków, bo przecież za ponad miesiąc już wybory, ale to jest już zupełnie inna sytuacja.


       

1 komentarz:

  1. Ociec prać?!Jak walić"z liścia"przeciwników politycznych.
    https://www.youtube.com/watch?v=mnIkxdta2vs

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.