13 kwietnia 2018

Bez jaj, proszę!

Na stronie Urzędu Miasta ukazała się zapowiedź dotycząca następnej edycji, już czwartej, Budżetu Obywatelskiego (BO). Działa to już od 13 kwietnia 2018 roku czyli od dzisiaj. Wypowiadałem się już nie raz na temat BO i krytycznie, i bezkrytycznie, ale to już takie moje zajęcie. Interesowałem się tym ostatnim BO dotyczącym pumptracka i nawet o tym pisałem. Miał być ukończony w listopadzie zeszłego roku. Sam byłem w UM pogadać o tym przedsięwzięciu z odpowiednim urzędnikiem. Obiecał, że prace ruszą w marcu 2018 roku, ale prace nie ruszyły. Dzisiejsze zdjęcie to potwierdza.
http://um.bielawa.pl/pl/aktualnosci/wiadomosci/3409-budzet-obywatelski-gminy-bielawa-mozna-skladac-propozycje

           I jak to jest? Robi się coś następnego, kiedy nic jeszcze nie zrobiono z poprzednim projektem. Przynajmniej nic nie widać. 


4 komentarze:

  1. To ja mam wniosek obywatelski o budowę nowej sali rady miasta i władz miasta. To będzie w kształcie dużego pionowego metalowego walca z ostrym czubem. Na dole niewielki otwór w podłodze. Walec podzielony na połowę solidną stalową podłogą. Górna połowa wyposażona będzie w audytorium, stół, fotele, nagłośnienie, klima, wszystkie bajery. A do dolnej połowy naleje się paliwa rakietowego ...

    Pzdr, TA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie! Tegom się nie spodziewał, ale bardzo inspirujące. Czy ewentualnie można zaangażować księżyc, czy raczej czarną dzurę?

      Usuń
  2. Wiadomo, że to jest decyzja polityczna. Obywatel Gryś nie jest lubiany w Urzędzie Miasta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Wiem o tym z niejednego źródła. Jednaki to przecież 100-procentowy obywatel i swoje prawa ma i swoje prawa zna i z nich korzysta. A, że przy okazji denerwuje, to już inna sprawa. Znam takich w UM, którzy tez bardzo mnie denerwują. Tak bardzo, że będę pisał o tym publicznie, a nawet już piszę.

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.