3 października 2017

Nie odrobiłem lekcji

Temat już opisany tam, gdzie chciano go opisać, włącznie z Facebookiem. Nie stoi jednak nic na przeszkodzie, abym i ja swoje trzy grosze dołożył, choć nie mam przekonania czy nawet ta sprawa te trzy grosze jest warta. Chodzi o te nasze nieszczęsne dekomunizacyjne ulice i osiedle do dekomunizacji. Pisałem już o tym krytycznie, ale nie pisałem, że nasi radni wystosowali do wojewody propozycję, prośbę, kompromitację w formie uchwały z nazwami ulic, jakie życzyliby sobie w Bielawie po dekomunizacji. Jak wynika z przedstawionego w Internecie projektu dokumentu, z takim wnioskiem wystąpił Klub Radnych Porozumienie dla Bielawy Piotra Łyżwy w składzie: radni: Zbigniew Dragan, Rafał Kuśmierek, Grzegorz Raganowicz, Krzysztof Molasy i Tomasz Tkacz. Całemu przedsięwzięciu patronuje burmistrz Piotr Łyżwa.
          I zadaję sobie pytanie, czy nie można było zrobić tego tak mniej oficjalnie, tak po cichu, a nie kolejny raz błaźnić się i płaszczyć do wojewody. Mając na uwadze znakomitą ilość nauczycieli jako radnych ( 7 osób + 1 instruktor młodzieży - ponad 30%) i dwie trzecie burmistrzów, tę sytuację kojarzę sobie z wyimaginowaną scenką w szkole:
            - Proszę pani, nie odrobiłem lekcji, bo nie potrafiłem. Okazało się to dla mnie za trudne. Czy mogłaby pani za mnie te lekcje odrobić? Proszę jednak zrobić tak, abym był zadowolony, aby mi pasowało. Co pani na to?




10 komentarzy:

  1. ..."kolejny raz błaźnić się i płaszczyć do wojewody"... - tak Pan napisał, a mnie interesują te inne, wcześniejsze razy... proszę podać fakty, kiedy burmistrz Łyżwa błaźnił się i płaszczył przed wojewodą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróciłem na to uwagę, wielokrotnie czytając to zdanie, zastanawiając się, czy je poprawnie napisałem biorąc pod uwagę pierwszy incydent z wojewodą. Uważam, że napisałem poprawnie. Zdania są rozdzielone poprzez "i", a nie napisane jest "kolejny raz błaźnić się i kolejny raz płaszczyć się". Pisząc w ten sposób należy przyjąć, że kolejny raz zbłaźniono się w temacie dekomunizacji i pierwszy raz zbłaźniono się w obliczu majestatu wojewody. A poza tym nie napisałem, że sprawa dotyczy tylko burmistrza. To jest ze strony Anonima manipulacja.

      Usuń
  2. Cytuję z tekstu powyżej:..."Jak wynika z przedstawionego w Internecie projektu dokumentu, z takim wnioskiem wystąpił Klub Radnych Porozumienie dla Bielawy Piotra Łyżwy w składzie: radni: Zbigniew Dragan, Rafał Kuśmierek, Grzegorz Raganowicz, Krzysztof Molasy i Tomasz Tkacz. Całemu przedsięwzięciu patronuje burmistrz Piotr Łyżwa.
              I zadaję sobie pytanie, czy nie można było zrobić tego tak mniej oficjalnie, tak po cichu, a nie kolejny raz błaźnić się i płaszczyć do wojewody" ... koniec cytatu. Jak te zdania należy rozumieć, żeby nie być oskarżonym przez autora o manipulację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manipulacja dotyczy zdania - "kiedy burmistrz Łyżwa błaźnił się i płaszczył przed wojewodą". Ja tak tego nie ująłem.

      Usuń
  3. Bolek, czytam czytam i martwię się czy oby nie czas odwiedzić gabinet psychiatry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że czas. Skoro Grzesiek nie rozumiesz już podstawowych pojęć i nie potrafisz zrozumieć tekstu pisanego prostym językiem do przeciętnego Czytelnika - to naprawdę czas. Jednocześnie przykro mi, ale nie umiem polecić Ci dobrego specjalisty w dziedzinie psychiatrii. Popytaj w swoim najbliższym otoczeniu.

      Usuń
    2. Nie jestem Grześkiem i myślę, że oprócz niego zdarzają się osoby odmiennego niż pan zdania. Nie trzeba się fiksować na jedną osobę bo ci co naprawdę piszą po prostu się śmieją, że znalazł pan kozła...

      Usuń
    3. Na prawdziwego Grześka trzeba uważać, bo już wygrał dwie sprawy o zniesławienie medialne.

      Usuń
    4. Pisząc też myślę pod kątem sądu. Są zapewne takie osoby, które tylko na to czekają, aby do sądu podać za cokolwiek. Ja już w 2014 roku taką sytuację miałem i może to nie były tylko strachy na Lachy.

      Usuń
    5. Wystarczy, że oskarżając będzie miał pan 100% pewności bo naprawdę przesadza pan chwilami z tymi niepotrzebnymi zaczepkami

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.