24 lutego 2017

Wyszło na moje

Czas po temu był już najwyższy, aby nie przegapić opłaty za wędkowanie, bo nigdy nie wiadomo, kiedy lody ze zbiornika „Sudety” zejdą. A był już przecież taki rok, w którym sezon wędkarski zacząłem w połowie lutego i trwał on nieprzerwanie do jesieni. I dylemat: czy opłacać kartę, skoro ze zbiornikiem jeszcze nic nie wiadomo? Jednak poszedłem opłacić; 125 zł nawet jak na emeryta, to nie jest aż tak strasznie dużo, a życie bez wędkowania dla wędkarza, to co to za życie?
            Ku mojemu zdumieniu i zadowoleniu okazało się, że zbiornik „Sudety” pod względem wędkarskim ponownie podlega pod Polski Związek Wędkarski. Jako „stary” wędkarz, biorąc pod uwagę wszystkie „za” i wszystkie „przeciw”, za takim rozwiązaniem optowałem.

http://boleslawstawicki.blogspot.com/2015/08/stowarzyszenie-czy-pzw.html

            Wyszło na moje, ale nasze władze kolejny raz nie chciały mnie posłuchać i walczyły dzielnie, aby ostatecznie ulec. Po dwóch latach hocków-klocków, wreszcie jest jasność. Nie znam szczegółów załatwiania sprawy i nawet o to nie pytam. Mam prawo być zmęczony całą tą sytuacją.
            Tak, jak pisałem, Miasto na wędkarzach nie zarobi, ale wędkarze zawsze na zbiorniku byli i być mają prawo, nawet, jakby się to niektórym postępowym nie podobało. Jest, oczywiście, kwestia kultury i wzajemnego szacunku użytkowników wody, a z tym najlepiej nie jest, chociaż wyrozumiałość i uprzejmości też się zdarzają.
            Stowarzyszenie wędkarskie nie mogło na „Sudetach” powstać, bo zbiornik ma wodę płynącą i „wchodzi w skład IV. 2. Obwodu rybackiego rzeki Bystrzyca nr 2”.
            8 lutego 2017 roku Uchwałą nr 14/2017 zatwierdzono nowy regulamin połowu ryb na zbiorniku wodnym „Sudety”. Numer rejestracyjny łowiska – 336 P.

            No cóż. Do zobaczenia na zbiorniku. Ja łowię na pierwszych schodach od plaży, chyba, że miejsce jest zajęte. Wtedy idę na wyspę.




1 komentarz:

  1. W jednej ręce kij,w drugiej ręce kij,w trzeciej ręce...
    https:/www.youtube.com/watch?v=NJ_C1_yONMg

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.