21 lutego 2017

Komentarze ze spamem

Zastanowiło mnie to, co napisał w komentarzu pan Henryk, jeszcze w grudniu:

Był komentarz i go wcięło!Czyżby to"szkodnik"zadziałał?
Przybyliśmy,przeczytaliśmy,on zniknął:)


Tłumaczyłem się:

Szanowny Panie Henryku. Przysięgam na bloga, że ja niczego nie kasowałem. Proszę podpowiedzieć bliżej, o jaki komentarz chodzi.

W czasie mojego blogowania przez te już ponad trzy lata, zdarzały się uwagi, że ja kasuję komentarze. Faktycznie niektóre kasowałem, a potem nawet pozostawiałem po nich ślad. Ale zdarzyło się coś innego, co dopiero dziś odkryłem, a o czym mnie nie uprzedził mój nauczyciel bloga. Otóż jest taka opcja, że „coś tam ktoś tam”, przekierowuje komentarze od razu do spamu. W zakładce „Spam”, wszystkie te komentarze są z informacją pod nimi „Usuń” i „To nie jest spam”. Jeżeli pod komentarzem w zakładce „Spam” kliknie się w „To nie jest spam”, to ten komentarz wskakuje tam, gdzie powinien być.
            Zrobiłem próbę ostatniego takiego komentarza i faktycznie wskoczył on tam, gdzie powinien być i wygląda to tak:

            Takich niesłusznie spamowych komentarzy jest 99 w tym również wszystkie w języku angielskim. Ja je wszystkie przekieruję do właściwych artykułów i będzie je można tam odnaleźć. Obiecuję również, że ten „spam” będę sprawdzał i na bieżąco uzupełniał komentarze. Narobiło się trochę niejasności, za co przepraszam, ale to z mojej niewiedzy.


8 komentarzy:

  1. Gdy komentarz dotyczy spekulanta G.Sorosa najczęściej,gdzieś przepada:)
    Ciekawostki ze świata:
    reporters.pl

    Znany za granicą,w Polsce raczej nie.
    Zmarł w wieku 93 lat.W wieku 90 lat jeszcze dyrygował orkiestrą.
    https://www.youtube.com/watch?v=Az-kHLRQhsk
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włamanie się do czyjegoś komputera przez analityka to czas kilku sekund.Proste.Tak proste jak wpisanie kilku słów w Gogle.
      Zasięg i siła XKEYSCORE,jako instrumentu nadzoru jest zadziwiająca.
      www.zawszeczujni.pl/2015/07/xkeyscore-najpotezniejsze-narzedzie-do.html

      Więcej w j.angielskim:
      https://theintercept.com/2015/07/01/nsas/google-worlds-private-communications/

      Szanujmy wspomnienia,gdy nie było Internetu...szpiegowało UB i Żydek pod oknem podsłuchiwał czy się nie słucha Radia Wolna Europa:))
      https://www.youtube.com/watch?v=l6Na29_2FW8
      :)

      Usuń
    2. Dzisiaj tłusty czwartek:
      https://www.youtube.com/watch?v=89UliEiQQyU
      Smacznego!

      Usuń
    3. Panie Henryku, a co maja pączki do dzików? i czy to był jakiś sport, to strzelanie, czy odstrzał szkodników? Jak Pan sądzi? Nawet jeśli odstrzał, to zachowanie "myśliwych" zupełnie nie podobało mi się.

      Usuń
    4. Było kiedyś przysłowie" nie dali świni rogów by nie bodła". Wszystko się zmienia, teraz świnia nie tylko lata ale ma na dodatek broń maszynową...(:

      Usuń
    5. Nie tylko broń maszynową.
      "Kaput Feral Hog Lure"to broń pestycyd używana w wojnie z dziką populacją trzody chlewnej w Teksasie.
      Gangi dzikich wieprzy od wielu lat powodują ogromne szkody.
      2,5 miliona zdziczałych świń w Teksasie powoduje 52 mln$ strat rocznie.
      Dzikie gangi świń potrafią w ciągu jednej nocy obrócić w perzynę całe parki miejskie i krajobrazowe.Atakują także samochody na autostradach.
      W naszych górach też widziałem samochód terenowy z myśliwym siedzący z tyłu na wygodnym siodełku ze strzelbą.Podpalali też stogi ze słomą i czekali na lisy.

      Do zarodków trzody chlewnej będą wstrzykiwane komórki macierzyste człowieka.Człowiek-świnia-"chimera"będzie materiałem do przeszczepów.To już się dzieje.

      Smog=radioaktywny jod.I znowu przoduje Polska.
      krajwspanialy.pl/radioaktywny-jod-polska/

      Usuń
  2. A na dobie piszą, że już można zamoczyć kija na jeziorze :)
    A taka awanturka miała być, a tu ... zgoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam szczegółów, ale dla mnie to dobra wiadomość. Kartę już opłaciłem, czekam na zejście lodu.

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.