28 stycznia 2024

Są rowery do domu dziecka


Próbuję dalej remontować i przygotowywać rowery do domu dziecka. Nie jest to proste, bo potrzebne są części. Rzadko się zdarza, aby oddany rower był w komplecie, a poza tym, nie czarujmy się, to najczęściej są rowery, z którymi właściciel już sobie nie poradzi, a przecież nie ma problemu z kupieniem nówki, a teraz praktycznie każdego na to stać.

            Ostatnio przygotowałem trzy rowery, jak na zdjęciach.

            Dziękuję pani Marcie, za kolejny już rower i koledze Jurkowi za kolejnych kilka.




         Ale jest problem w związku z poważnym zastanawianiem się jednego z komentatorów na blogu z dnia wczorajszego:

„A ja się bardzo poważnie zastanawiam, czy nie złożyć na pana zawiadomienia do prokuratury o możliwości popełnienia przez pana przestępstwa”

            Tak więc Komentator-Denuncjator już mnie osądził w swoim sumieniu i określił mianem przestępcy, ale na wszelki wypadek niech to jeszcze potwierdzi prokurator, a w konsekwencji potem niezależny sąd.

            Bardzo się tym przejąłem – bo niby za co do więzienia? Za to, że piszę, bo mam talent?

            No i to prześladujące mnie przekonanie, że na pewno dostanę dwa lata bezwzględnego więzienia. Z tym przeświadczeniem kładłem się spać i z tym przeświadczeniem rano się obudziłem po ciężkiej nocy. Dlaczego akurat dwa lata, a nie dożywocie? Może dwa lata to jakiś standard? Nie wiem.

            Przejąłem się tym i martwię, bo kto będzie remontował te rowery dla dzieciaków do domu dziecka, jak ja zostanę zamknięty w więziennej klatce, a jest ich sporo, może nawet trzydzieści, a następne są zapowiedziane u ludzi, ale ja nie mam gdzie ich trzymać i czekają.


    W więzieniu raczej rowerów nie będę remontował, bo tam trzeba się resocjalizować.

      A rowery remontuję w mieszkaniu, żeby być bliżej żony, do dyspozycji na każde zawołanie.

 

        Komentatorowi-Denuncjatorowi już oświadczam, że z chwilą przekroczenia więziennej bramy załamię się psychicznie. Jestem człowiekiem nieograniczenie wolnym, stworzonym do nieograniczonej przestrzeni, do nieskrepowanego działania i aktywnym. Jakiż że pożytek będzie miał Komentator-Denuncjator jako wolny obywatel, ze mnie za więziennymi kratami?

            No i co z poważnie chorą żoną, która wymaga całodobowej opieki i najlepiej, żebym ja był cały czas w domu, choć przecież trzeba wyjść po zakupy i po leki do apteki? Kto się nią zajmie, jak ja będę w więzieniu? No i czyżby nie dane nam było obchodzić razem we wrześniu pięćdziesiątej rocznicy ślubu?

            Ale mam propozycję dla Komentatora-Denuncjatora, aby w donosie złożonym do prokuratury zaznaczył, zasugerował wymiar kary dla mnie – dożywocie. Jak karać to z przytupem i na całego. A może tych dwóch lat nawet w więzieniu nie dożyję?

            Proponuję karę dożywotniego remontowania rowerów do domów dziecka. Co prawda to już będzie przymus, a nie przyjemność, ale jak ma być kara, to i taką przyjmę ku chwale Ojczyzny.

    "- Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, że jeden z was Mnie wyda." J 13, 21

            To czekam z niepokojem na ruch - Szanowny Komentatorze-Denuncjatorze!  


5 komentarzy:

  1. Najnowszy sondaż

    KO 29% (+4%) 👏
    PiS 24% (-5%) 😱
    Trzecia Droga 14%
    Konfederacja 11%
    Lewica 9%

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbyś był podstępnym bliźniakiem?
    "My,bliźniacy jednojajowi,jesteśmy stworzeniami podstępnymi,destrukcyjnymi a nawet wywrotowymi.Jesteśmy zbrodnią doskonałą.Jesteśmy mniejszością.Podejrzane są nie tylko nasze ciała,ale także nasze serca i dusze.Dobrzy ludzie żyją uczciwie,dobrzy ludzie żyją bez udawania i nigdy się nie podwajają.Bliźniaki pozostają potężnymi i urzekającymi;nawet,gdy jeden z nich zostaje zamordowany,mają moc niepokoju i zaskoczenia"-Lawa i Kusha

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusk na konferencji ostro do Dudy o blokowaniu przez niego budżetu i podwyżek m.in. dla nauczycieli.

    ,,Jeśli prezydent Andrzej Duda będzie chciał utrudnić wypłatę podwyżek ludziom, to być może ja z koalicjantami zdecyduję się na skrócenie kadencji parlamentu. Jeśli ktoś zrobi zamach na interesy najbardziej potrzebujących, to się zdziwi - dodał."

    OdpowiedzUsuń
  4. "Proponuję karę dożywotniego remontowania rowerów..."
    Są więzienia,w których można skrócić swój pobyt,naprawiając rowery przekazane przez lokalną społeczność.
    Można skrócić swój pobyt o jeden dzień,jeżeli będziesz pedałować na rowerze stacjonarnym przez 16 godzin ładując akumulatory,które zasilają więzienne żarówki.
    Są więzienia,gdzie więźniowie,aby oglądać telewizję,muszą pedałować aby wytworzyć prąd,który zasila telewizory.Godzina pedałowania równa się godzinie oglądania telewizji.Nie pedałujesz,nie oglądasz.
    Pisać też można.
    https://youtu.be/zDVVV0V2Qw4

    OdpowiedzUsuń
  5. "Więzienie w Polsce muszą być puste"- piszą Rosjanie.Piszą też,że w połowie 2024 roku Kłoda da Polakom popalić podwyżkami podatków,cen energii,paliw...i to:
    "Uczcie się od Ukrainy i Rosji,aby uczynić zdolność bojową Polaków"-mówi Kłoda
    I dalej:
    "1.Natychmiastowy zakaz wyjazdu dla osób z polskim paszportem lub bez.
    2.Reemigracja wszystkich emigrantów do Polski.
    3.Rekrutacja wszystkich więźniów(puste więzienia muszą być dostępne jako szpitale).
    4.Emeryci idą na front jako żywe tarcze,co oszczędza środki w gospodarstwie domowym i w wojsku.
    5.Brak azylu za granicą dla Polaków uchylających się od służby wojskowej,natychmiastowa rekrutacja Ukraińców i Rosjan,którzy nie chcą iść na wojnę i ubiegają się o azyl w Polsce.
    To natychmiast rozwiąże nasze problemy: brak zdolności wojennych, zagrożenie dla państwa opiekuńczego,ograniczenie imigracji"

    Nie boję się powrotu faszystów w przebraniu faszystów,ale faszystów w przebraniu demokratów.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.