17 września 2023

A to tylko furtka!


W pierwszej kolejności dziękuję za wczorajszy dzień. 718 wyświetleń, to jak na mojego bloga, to całkiem dobry wynik. Za dziś też już z góry dziękuję, bo już jest wyświetleń powyżej 500. W sumie, to nie rozumiem, dlaczego tak dużo, skoro nie jestem ostatnio zbyt aktywny. No, ale życzenia moich wrogów, aby blog wreszcie umarł choćby z przyczyn naturalnych, jakoś się nie spełniają.

            Ta furtka na ulicy Parkowej zaintrygowała mnie na tyle, że jadąc składakiem na działkę, wróciłem się, żeby ją kontemplować. Jest w niej coś intrygującego, nietypowego, przyciągającego jednocześnie wzrok kolorem. Wejście prowadzi do nikąd, a więc furtka jest jakby samą dla siebie. Co jest ciekawe to to, że wykonana jest samodzielnie według własnego wzoru i potrzeby funkcjonalności. To prosta rzecz, ale wykonana starannie i estetycznie.

            Zupełnie ten widok nie koresponduje z otoczeniem śmietnika, które opisywałem wczoraj, a który to śmietnik jest po drugiej stronie.           

            Dwa światy!



1 komentarz:

  1. Jeśli wybory wygra opozycja na każdej furtce umieszczą"Willkommenspolitik".
    Gdyby Pan wrzucił na bloga jakiś przepis na ciasteczka to byłoby 1000 wyświetleń dziennie.
    Np.przepis na ciasteczka antystresowe,ciasteczka radości św.Hildegardy z Bingen...dzisiaj Jej święto.Św.Hildegarda mówiła:"Post wydłuża życie."To nie ilość tego co jemy decyduje o naszej kondycji,ale jakość.Post to furtka do nieba".

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.