20 września 2022

Jestem w szoku


       To nie pierwszy taki tytuł na moim blogu, co zakrawa już niejako na cykl. A tym razem zaskoczyło mnie totalnie zabudowanie pojemników na odpady na ulicy Parkowej, o których niedawno pisałem. Jadąc rano na działkę, widziałem, że stoi samochód z jakimiś dużymi, płaskimi elementami. Gdy wracałem miejsce z kontenerami było już zabudowane. Taką pełną zabudowę widzę po raz pierwszy w Bielawie i może to jest kolejny nowy trend w naszym mieście.

            Oczywiście popieram.


2 komentarze:

  1. Według wczorajszych wyników spisu powszechnego w Bielawie mieszka 28,896 osób. Według danych UM jeszcze w czerwcu 2019 w mieście żyło 29,971 ludzi. Pytanie gdzie wyparowało ponad 1,000 osób w przeciągu dwóch lat? A myślę, że te dane przez Covid są jeszcze mniejsze, bo tylko w ubiegłym roku w Bielawie zmarło 500 osób, a urodziło się raptem 270. Dramat!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.