19 listopada 2021

A może karmnik?


Już czas na przygotowanie się do dokarmiania ptaków. Jeszcze teraz same sobie poradzą, ale gdy znienacka spadnie śnieg  a mróz zetnie wszystko na dworze, ptaki mogą głodować.

            Dla naszego wspólnego ogrodu w ROD „Radość” też zrobiłem karmnik (piszę też, bo zrobiłem ich i rozdałem może z dziesięć) i te dwa, co mi zostały wyłożyłem przed południem do wzięcia. Po południu już ich nie było, a więc zadanie zostało wykonane.

 



                Żeby w karmniku nie było pusto, nazbierałem na polu kukurydzy, po ścięciu. Można znaleźć nawet całe kolby. Mam nadzieje, że to nie kradzież. Tylko chyba to ziarno trzeba przepuścić przez śrutownik. Śrutownika co prawda nie mam, ale ileż to roboty popytać?

    Oczywiście każdy może tam coś dorzucić od siebie.






           

1 komentarz:

  1. Gdyby nie było kartek z napisem"Karmnik do wzięcia"też by zniknęły.
    Z mojego ogródka zniknęły rzeźby zwierząt i wiatrak.Zrobiłem czterdzieści
    rzeźbionych lasek,kilka podarowałem na Zygmuntówkę,kilka postawiłem przed ogrodzeniem-zniknęły.

    Ta zagadka ma na celu walkę z wczesną demencją i starością.Rzucam wyzwanie.
    Uwaga-gra bardzo wciągająca.Jeśli to twój pierwszy raz,nie daj się zastraszyć.Jeśli jesteś zakłopotany,zrób sobie przerwę i wróć.Sposób w jaki działa,to litera za literę.Dana litera oznacza inną literę.

    Kryptogram.Znany wszystkim cytat.

    WLRWDDWKB!V REVEN.
    "WDWHWKBETZ,GTVN AW."VB VG UKW UX BAUGW VKGBTKRWG SAWEW BAW EWTGUKWE RTK
    YEUNQRW TK WXXWRB SAVRA GWWHG EWHTEMTPDW BU AVG KWVIAPUQE,PWRTQGW BAW DTBBWE
    ATG HVGGWN BAW UKW DVBBBDW YUVKB SAVRA VG BAW PT GVG UX BAW NWNQRBVUK."
    --BAW HWHUVEG UX GAWEDRUM AUDHWG

    Pomocnik.
    https://www.hjkeen.net/htoys/cryptogm.htm?c=ABGADETKL%20MFSOPABZU


    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.