23 grudnia 2020

Odznaczony


Uprzejmie informuję, że w dniu 22 grudnia 2020 roku został mi wręczony w siedzibie Koła Polskiego Związku Wędkarskiego w Bielawie medal „ZA ZASŁUGI W ROZWOJU WĘDKARSTWA”. Medal osobiście wręczył Prezes Koła, pan Radosław Działa, na zebraniu Zarządu Koła. Takie wyróżnienia wręcza się podczas corocznych zebrań ogólnych, ale w najbliższym czasie takie zebrania nie mają szans, aby się odbyły, ze względu na pandemię.

 
 To dla mnie naprawdę duże wyróżnienie.

            Z wędkarstwem jestem związany już od wczesnego dzieciństwa. Nie umiałem jeszcze pisać i czytać, a już ciągnąłem ryby na Łubie, Zgłowiączce i Wiśle we Włocławku, oczywiście z moim ojcem. W Bielawie byłem w Sekcji Wędkarskiej przy „Bieltexie”, a potem w Stowarzyszeniu Wędkarskim „Sudety”, będąc jednocześnie członkiem PZW.  

            Bardzo wysoko oceniam obecny Zarząd Koła PZW w Bielawie. Ci koledzy, to naprawdę pasjonaci wędkarstwa i właściwie rozumianej pracy społecznej na rzecz wędkarskiej braci. Dopiero od niedawna, tak naprawdę po zmianie Zarządu poczułem, że jestem członkiem PZW.

            Dużo by pisać na ten temat, ale wystarczy, że szczerze podziękuję Zarządowi za ich pracę i zaangażowanie.

            Ale to nie tylko medal otrzymałem, bo również pamiątkową, okolicznościową statuetkę na 50-ciolecie Koła PZW Bielawa.

            To dużo szczęścia, jak na jeden dzień.

                       

     Czym mogę się odwdzięczyć? Jeszcze bardziej starać się rozwijać i propagować wędkarstwo. Przygotowuję czwórkę swoich wnuków do wędkowania, choć na razie tylko w wakacje. Podstawy już mają i tylko patrzeć, jak zgłoszą się na egzamin po kartę wędkarską. To niewątpliwie byłaby największa radość dla dziadka.




1 komentarz:

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.