6 września 2019

Czy burmistrz o tym wie? – Niebezpiecznie!



Kontynuuję cykl, mając jednocześnie, choć lichą, nadzieję, że moje pisanie nie będzie odbierane z przekorą i nad prezentowanymi tematami ktoś się jednak pochyli, uznając, że piszę przecież w dobrej wierze.
            Na mojej drodze rowerem na działkę obserwuję różne wydarzenia, przypadki i nawet  wypadki. Nie wszystko relacjonuję, bo zanudziłbym Czytelnika, a i czasu z upływem czasu – coraz mniej. Ktoś nawet zarzucił mi, że to nie brak czasu tylko brak organizacji, z czym oczywiście się nie zgadzam, bo jestem człowiekiem poukładanym.
            Otóż nie da się nie zauważyć, że po rozkopaniu kilka miesięcy temu ciągu pieszo-rowerowego na ul. Generała Władysława Sikorskiego, przy wjeździe na parking, przy ROD „Radość” ze względu na jakieś roboty ziemne, zapomniano położyć kostki na chodniku i ścieżce rowerowej. Jest to pewne utrudnienie i sytuacja niekomfortowa, a może i nawet niebezpieczna, mając na uwadze rowery. Być może tak musi być, choć jakoś trudno mi to sobie wyobrazić, bo robota jakby nieskończona.
No i ta estetyka tego miejsca!


9.12.2019 r.

Kostka została położona.






4 komentarze:

  1. Mnie zastanawia dlaczego te ułożone tory są takie krzywe, cxy wykonawca tego nie chce zobaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to widziałem od Bohaterów Getta. One są tylko położone. Ja przykręcą, to będzie dobrze, a potem przejedzie jeszcze pociąg i wyrówna.

      Usuń
  2. Co dalej?Wycelują?
    https://www.wykop.pl/link/1924024/firmy-z-dwoch-stron-budowaly-chodnik-jedna-
    nie-wycelowala/

    Dzisiaj w Kamionka na drodze rowerowej stały zaparkowane samochody(kościół).
    Tym razem jechali zawodnicy na nartorolkach w kierunku Przeł.Jugowskiej
    -zjechali na drogę prosto pod nadjeżdżający samochód.Nic się nie stało.
    Wczoraj(piątek)w Jugowie rowerzysta nie miał takiego szczęścia,został rozjechany przez samochód osobowy-zginął na miejscu(też koło kościoła).
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś te prace odbierał, no chyba ze do dziś nieodebrane?

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.