18 lutego 2019

Ładnie posprzątali…

Ładnie posprzątali… śmieci zostawili!
            Choć do kalendarzowej wiosny jeszcze cały miesiąc, to, jeśli czuje się już wiosenną aurę, dlaczego tego nie wykorzystać do wiosennych porządków? Takie stanowisko bardzo popieram, również takie, jeśli sami mieszkańcy, nie czekając na działania MZBM z prezesem Danielem Dubasem na czele i radnym Tomaszem Tkaczem coś dla mieszkańców zrobią. Nie wiem, kto tak ładnie wygrabił teren na ulicy Grota Roweckiego, ale było mi nawet przyjemnie, bo to moja stała trasa rowerowa na działkę, choć zdziwiła mnie ta kupa pozostawionych śmieci. Tak się nie robi. Po pracy zawsze trzeba posprzątać „urobek”. Mam jednak nadzieję, że kiedyś zostanie zabrana – ta kupa oczywiście – choć trwa to już przydługo.

            Tak jak wcześniej już pisałem, ale powtórzyć nie zawadzi, nie jeżdżę w tej kadencji samorządu z aparatem po zakątkach Bielawy, by było, czego się doczepić, ale przynajmniej tam, którędy jeżdżę Urząd Miasta mógłby zagwarantować mi względny porządek. Nie musi to zaraz być trasa usłana różami, bo mógłbym przebić dętkę w swoim składaku, a może nawet dwie, ale tak dla informacji podaję, którędy na działkę jeżdżę. Może się przyda.

            Otóż wyskakuję z drogi osiedlowej osiedla Konstytucji 3 Maja na ulicę Parkową, mijam pawilon handlowy „Marcepanek”, przejeżdżam koło mieszkania teściów burmistrza i skręcam w ulicę Grota Roweckiego. Mijam pawilon handlowy „Oleńka” po lewej stronie i ciąg garaży po prawej stronie i skręcam w wyremontowaną ulicę Jana III Sobieskiego (burmistrzowi Piotrowi Łyżwie już za tę ulicę dziękowałem), i dojeżdżam do obwodnicy, czyli ulicy Władysława Sikorskiego. Już widać nasz ogród działowy ROD „Radość” – sama radość.  


8 komentarzy:

  1. A przed Pana blokiem syf... O tym Pan już nie napisze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed moim blokiem jest porządek, bo blok podlega pod porządną Spółdzielnię Mieszkaniową. Co innego bałagan przy śmietnikach, z którym sobie nie poradzi żadna władza, żeby nie wiem nawet jakie doktoraty porobiła.

      Usuń
    2. Dobre sobie mam zdjęcia, jaki ma Pan porządek.

      Usuń
  2. Obecny burmistrz i jego zastępca,porządek wyssali z mlekiem matki.Spoko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Pan jest normalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to pytanie dotyczy mojej normalności, to jest normalne, że często pada. Nic nowego.

      Usuń
    2. problem z normalnością ma Anonim 18.02.219r. 22:23.
      Cóż jest niezwykłego w tym, że komuś zależny na porządku? No ale i tacy są wyją, skomlą, wolą żyć jak w śmietniku, no ale cóż syf kiła i mogiła pewnie niektórym nie przeszkadza...

      Usuń
  4. Panie Bolku, to nie chodzi o porządek, ten sam jeden z drugą bili Panu brawo jak Pan zaczepiał byłego burmistrza. Kiedy zaczepił Pan obecnego od razu ubliżają, bo to tacy ludzie. Niech się Pan nie przejmuje i robi swoje

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.