5 stycznia 2019

Kogoście wybrali!? – Dagmara Aleksandrowicz

Pani Dagmara Aleksandrowicz radną jest (o ile mi wiadomo) pierwszy raz. Weszła do Rady po zwolnieniu miejsca na liście przez pana dra Andrzeja Hordyja, który został wybrany Burmistrzem. Do Rady kandydowała w 2. okręgu z pierwszego miejsca na liście KWW Andrzeja Hordyja. Zdobyła 106 głosów.

            Radna Dagmara Aleksandrowicz jest w Klubie Radnych Ponad Podziałami. Jest przewodniczącą Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Bielawy i członkiem Komisji Planowania i Rozwoju Gospodarczego.
            Pani Dagmara pisała o sobie na Facebooku:

Szanowni Państwo to Wy już 21 października będziecie decydować o składzie przyszłej Rady Miasta oraz o tym w czyje ręce trafią stery Bielawy, na naszych listach jest wielu wartościowych ludzi, którzy na co dzień podejmują trudne i odpowiedzialne decyzje prowadząc własne firmy. Myślę, że kluczowa jest właśnie ta odpowiedzialność, dlatego nie składamy pustych obietnic. Ja osobiście chciałbym aby każdego radnego rozliczano z jego pracy na rzecz miasta, jeśli dane będzie mi zostać radną osobiście przypilnuję takiego rozliczenia, zaczynając oczywiście od siebie. Liczę na Państwa głosy.


            (grafika z Facebooka profil Dagmara Aleksandrowicz)


6 komentarzy:

  1. Jak się coś publikuje na fb to należałoby to chociaż przeczytać... tekst pisał facet a Pani Dagmara nawet nie pofatygowała się żeby przerobić na swój... słabiutko widzę to rozliczanie... kolegi i siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję panu/ pani, że rozliczenie będzie dokładne.Osobiście mam nadzieję że stara gwardia w Radzie pozwoli nam nowym, działać i nie będzie nam podcinać skrzydeł.

      Usuń
    2. Ma Pani na myśli Ryszarda Dźwiniela - przewodniczącego RM i jednocześnie pierwszego przedstawiciela starej gwardii?

      Usuń
    3. Między innymi tak, ale mam również na myśli tych którzy są radnymi nie od dziś. Ja jestem dobrej myśli ale to czas pokaże, czy mój optymizmu nie był przedwczesny.

      Usuń
    4. Pani Dagmara "chciałbym" -am . niezłe , niezłe...

      Usuń
  2. Skoro jest Pani taka zasadnicza to w pierwszej kolejności proszę odpowiedzieć czy jedna osoba może zajmować dwa kierownicze stanowiska w spółkach miejskich, chodzi o prezesa MZBM i TBS

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.