11 września 2018

Stawicki - na radnego! Załatwiłem zbiornik

Wczoraj wspomniałem o kupnie zbiornika. Myślę, że mogę pochwalić się tym, że podjąłem z determinacją działanie, aby ten zbiornik po wyborach w 2014 roku jak najszybciej odzyskać.
Zostałem zaproszony na zaprzysiężenie burmistrza Piotra Łyżwy na 8. grudnia 2014 roku. Kiedy usłyszałem to, co powiedział o zbiorniku, byłem bliski załamania jako wędkarz. Przy takim podejściu (coś mówił o starym samochodzie i najwyższej cenie zakupu chyba  3,5 miliona) i to fonetycznie podkreślenie – „… ale nie za wszelką cenę”, rokowania na kupno były marne.
            Napisałem już 11 grudnia artykuł na bloga:

           
Równocześnie poprosiłem burmistrza o pilne spotkanie w sprawie zbiornika. Zgodził się i wyznaczył termin. Byłem tam, w gabinecie burmistrza, po raz pierwszy w życiu. Pani sekretarka zrobiła nam herbatę i miało być proponowane przeze mnie 15 minut. Zeszło ponad godzinę na przyjaznej rozmowie. Przedstawiłem swoją determinację i stanowisko innych bielawian odnośnie zakupu i nawet zaproponowałem, skąd wziąć pieniądze i ile można zapłacić, aby mieszkańcy Bielawy to szybko wybaczyli.  
            Niedługo po tej naszej rozmowie zbiornik został zakupiony.
           
Tak sobie myślę, czy jeszcze kiedykolwiek jakiś burmistrz zaprosi mnie na herbatkę i bajerę do swojego gabinetu. Może pan burmistrz Marcin Rak i pani burmistrz Marta Masyk. Co do innych to mam uzasadnione wątpliwości, ale może się mylę? Ale to byłaby heca.


Uzupełnienie 13 września 2018 rok

Ja rozumiem, że jest kampania wyborcza i moi przeciwnicy mają wyjątkowy czas na wyjątkowe żniwa, zwłaszcza ci zawzięci, nie patrzący na żadne względy i fakty. Ale przecież te fakty są, a ja przedstawiam tę rzeczywistość prawdziwie. 
Odnalazłem pismo do burmistrza w sprawie zbiornika z 1 maja 2015 roku, potwierdzające, że o zbiornik troszczyłem się i niech ktoś głupot nie pisze, że odleciałem. I spotkanie w sprawie zbiornika z burmistrzem było. 



1 maja 2015 r.

Szanowny Panie Burmistrzu!

Zbliża się termin poważniejszych działań i rozstrzygnięć w sprawie zbiornika Sudety. Jak rozumiem, sprawa ta leży Panu na sercu, podobnie jak mi, choć nasze stanowiska w tej kwestii są różne. Pan twierdzi, że będzie starał się odzyskać zbiornik, ale nie za wszelka cenę, ja natomiast twierdzę, że cena już została ustalona i mając na uwadze „ciągłość władzy” powinno miasto ten zbiornik nawet za te 7 mln. kupić. Mieszkańcy Bielawy wybaczyliby Dźwinielowi, gdyby zbiornik kupił nawet za 10 mln. Ludzie nie czują takich pieniędzy i ich nie obchodzi, jak to będzie zrobione. Zbiornik ma być i nie ma innej opcji. Jeśli od czerwca właściciel znów zacznie spuszczać wodę ze zbiornika, pańscy przeciwnicy i zdecydowana większość zwolenników, tego Panu nie darują.
            Dźwinielowscy radni popierający go, na 7 mln. godzili się. Teraz słyszę, że i oni Pana popierają, że to za dużo, tym samym wpuszczając Pana w maliny.
            Ja nie wypowiadam się publicznie na temat działań, czy ich braku w odniesieniu do zbiornika, bo nie chcę Panu przeszkadzać w ewentualnej koncepcji odzyskania zbiornika za optymalną cenę. Trudno mi będzie jednak poprzeć ewentualną Pana decyzję o rezygnacji ze zbiornika dla Bielawy, tym bardziej, że jest prosty sposób, aby mieć natychmiast potrzebną kwotę na wykup. Mogę podpowiedzieć, jeśli jest Pan zainteresowany.
            
             Panie Burmistrzu!
            Usilnie Pana proszę o dokonanie takich działań, aby zbiornik stał się własnością Bielawy, nawet za wszelką cenę. Jeśli Pan zbiornika nie kupi w tym roku, bardzo Pan na tym straci i straci przede wszystkim Bielawa, na której przecież Panu tak bardzo zależy. Mam nadzieję, że zależy.
            Pozdrawiam. Bolesław Stawicki.





10 komentarzy:

  1. Buhahahah...rozmawiałem z burmistrzem i załatwiłem zbiornik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe Bolesław odleciał ja pie... większych głupot dawno nie czytałem

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Bolesławie dlaczego pod artykułem na dobie w sprawie wiecu wyborczego PiSu nie można dodawać komentarzy czyżbyście się bali prawdy co inni czyli jakieś 90% powiatu o was myśli. Tak się boicie prawdy że ją cenzorujecie zaczyna mi tu pachnieć komuną i to nie przejdzie drugi raz nie damy się zniewolić Panie Bolesławie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "nie damy się zniewolić":))))

      "Wdzięczny niewolnik"-Paine's Torch"
      https://www.polskawalczaca.com/viewtopic.php?f=2&t=21485

      Usuń
    2. Anonim 11 września 09:20. Ja nie mam nic wspólnego z DOBĄ. Nie ja decyduję o komentarzach pod artykułami. A propos cenzury, to proszę zauważyć, że Szanowny Anonim sam się ocenzurował nie podając swojego nazwiska. Ja piszę i komentuję nie cenzurując się jako anonim. I czy faktycznie jest Anonim zdolny napisać prawdę i prawdę przyjąć? Jaka to prawda?

      Usuń
    3. Panie Henryku! Czy faktycznie wolność jest ułudą? No bo jaka to wolność, jeśli nie można sobie wybrać między panem, a niewolnikiem. Zapytałem znajomego, który odwiedza mnie czasami, gdy łowię ryby, a bardzo psioczy na rząd i Pana Prezesa, jaki chciałby system. Mówi, że demokratyczny. No przecież władze zostały wybrane demokratycznie! Co to jest demokracja? Kolejna ściema i mistyfikacja?

      Usuń
    4. Demokracja,globalne ocieplenie,demografia,to mistyfikacja,manipulacja i ściema.
      "Jancio"mówi,że żyjesz w kraju,w którym wszelkie spory,sprawy etc.załatwia się za pomocą gry w szachy.I teraz uważaj:NIKT nie twierdzi ,że jest to najlepsza gra,ani że nie da się wymyślić lepszego systemu,czy chociaż zmienić grę na,dajmy na to-warcaby.
      Mówimy tylko-obecnie jest taki układ,bo jako tako się sprawdza,no i reguły są mimo wszystko czytelne.Oczywiście wady też widzimy i to gołym okiem.Otóż możesz przeforsować zmianę reguł(albo całkowicie,albo tylko zmienić szachy na warcaby),ale,ponownie-musisz to zrobić przy pomocy obecnie obowiązujących zasad.Ni mniej,ni więcej,tylko musisz wygrać z obecnie rządzącymi w szachy.
      https://zagadkowcy.wordpress.com/2016/08/10/mechaniczny-turek/

      Jeff Bezos korzysta z Mechanical Turk i dobrze na tym wychodzi:)
      https://anatomyof.ai

      Szwecja ma drugi najwyższy wskaźnik populacji imigrantów muzułmańskich w Europie i drugi najwyższy wskaźnik napaści seksualnych w Europie-120,79 na 100 000.Zbieg okoliczności?
      Szwecję wyprzedza Wielka Brytania,przy 130,96 na 100 000.
      Wielka Brytania jest najbardziej niebezpiecznym miejscem dla kobiet w Europie.
      Belgia zajmuje trzecie miejsce,przy 65,92 napaści seksualne na 100 000.Holandia jest czwartym krajem,Niemcy na szóstym.
      Serbia 0,86.
      Niemcy sąsiadują z Polską.Ataki seksualne w Niemczech osiągają 33,95,podczas gdy w Polsce wynoszą 1,40.
      Statystyki sugerują,że kluczowym czynnikiem niekoniecznie jest wysoka populacja muzułmańska,ale wysoka populacja imigrantów muzułmańskich(Bułgaria).

      "Gdybym spotkał się z przestępstwem gwałtu,zdyscyplinowałbym mężczyznę i nakazał aresztowanie kobiety i uwięzienie jej na całe życie"-powiedział Wielki Muffi,osławiny szejk Hilaly.
      www.unwomen.org/en/news/in-focus/end-violence-against-women
      www.euronews.com
      www.un.org
      ec.europa.eu

      https://www.youtube.com/watch?v=vUGDkHXDGhE
      :)

      Usuń
  4. No i cała Bielawa się z Pana teraz śmieje. Pan jest kandydatem na radnego od Marcina Raka? Dobrze wiedzieć jakimi ludźmi otacza się ten kandydat na burmistrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest jeszcze Pan Tkacz który idzie tam gdzie zawieje wiatr i Pan Piątek który nie ma nic zaoferowania.

      Usuń
  5. Czyli zlepek Pisu , OBSu, człowieka który jako radny chciałby zająć się budową podjazdu do kościoła i bandy dzieci która robi memy na temat własnego kandydata na burmistrza. No cóż...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.