24 czerwca 2018

Jestem zdruzgotany

A to za przyczyną ludzkiej głupoty i braku elementarnego poczucia estetyki. Chodzi znów o żywopłot tym razem koło naszego bloku. Tak ładnie został zagospodarowany teren przed całym blokiem i cały czas jest pielęgnowany przez firmę ogrodniczą. Posadzony żywopłot stracił z różnych przyczyn kilka krzaczków krzewuszki i miałem nadzieję, że te luki zostaną uzupełnione, tym bardziej, że zaczęto przez żywopłot skracać sobie drogę przez trawnik. I to nie tylko dzieci, ale i dorośli. Na moje uwagi reagowano bardzo nerwowo, a jeden z sąsiadów przestał mi się nawet kłaniać. Jakoś to przeżyję. 
       I właśnie wczoraj kolejny raz przy strzyżeniu tego żywopłotu ostrzyżono nawet go w tych przerwach, chyba dlatego, żeby można było swobodniej przez niego przechodzić. Dziwię się bardzo, że taki proceder uprawia renomowana firma ogrodnicza, której pracownicy naprawdę starają się, aby te tereny zielone ładnie wyglądały. Brakuje widocznie wyczucia. Myślę, że tak chwalona przeze mnie Spółdzielnia Mieszkaniowa z panem prezesem Tadeuszem Derenowskim na czele, zajmie się tą sprawą i w ciągu tygodnia krzaczki będą uzupełnione i zabezpieczone przed zniszczeniem, jak również zostanie posadzona tuja imitująca drzewo, w miejsce tej wyrwanej uschniętej. 







1 komentarz:

  1. Imitujący...
    https://www.youtube.com/watch?v=6hIGHusXTOM
    :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.