16 września 2018

Stawicki - na radnego! Już jest bezpiecznie

Kiedy pisałem artykuł o fasadzie budynku przy ulicy Wolności 123, nie spodziewałem się, że barierki przy wejściu do niego tak szybko zostaną zrobione. Może to zbieg okoliczności, może te barierki właśnie się robiły, a ja za wcześnie o tym bezpieczeństwie napisałem – ktoś będzie twierdził. Może tak. Tylko, jak pisze się o fasadzie budynku w Wiadomościach Bielawskich, to można zrozumieć, że remont został zakończony. Po za tym, jeśli barierki były w planie, to ta rampa powinna być prowizorycznie zabezpieczona, do czasu ich zainstalowania.
            Ale jest OK. Teraz jestem już spokojny o bezpieczeństwo.




1 komentarz:

  1. Tutaj zniknęły barierki:)
    https://www.youtube.com/watch?v=10SjlFFg77E

    Z powodu braku barierek przed wyjściem z budynku,mojemu koledze wybiegł prosto pod Stara młody chłopak,który został kaleką do końca życia(lata 60.ubw.).Zamontowane barierki stoją do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.