16 września 2018

Marcin Rak – Twój burmistrz Bielawy. Kim jestem?




Część I - WYKSZTAŁCENIE I PRACA W SEKTORZE PRYWATNYM

Mam 35 lat, jestem bielawianinem od urodzenia, absolwentem SP nr 10 w Bielawie, I LO w Dzierżoniowie, stacjonarnych studiów prawa na Uniwersytecie Wrocławskim oraz aplikacji radcowskiej w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Wałbrzychu. Brałem udział w licznych szkoleniach z zakresu zarządzania strategicznego, zarządzania jakością i analizy ryzyka.

Nigdy nie należałem do żadnej partii politycznej, a od 2015 r. jestem członkiem stowarzyszenia - Obywatelski Blok Samorządowy. 

Pracowałem w niemieckich firmach logistycznych, a także założyłem i prowadziłem firmę szkoleniowo-konsultingową Sanduro Group Sp. z o.o. Jako prawnik współpracowałem z kancelariami prawnymi i Krajowym Stowarzyszeniem Antymobbingowym. W latach 2015-2018 byłem dyrektorem Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bielawie. 

Specjalizuję się we wdrażaniu systemów zarządzania w firmach i urzędach, prowadzeniu szkoleń prawnych, a także w zagadnieniach związanych z przeciwdziałaniem korupcji, zarządzaniem strategicznym i bezpieczeństwem informacji. 

Wdrożyłem około 60 systemów zarządzania, przede wszystkim w obszarze administracji publicznej, służby zdrowia, branży spedycyjnej i szeroko pojętych usługach. Byłem konsultantem w projekcie: „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej”, realizowanym przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów i Blue Energy Sp. z o.o.

Współtworzyłem, na zlecenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, materiały merytoryczne do największego antykorupcyjnego szkolenia w historii Polski (kilkadziesiąt tysięcy przeszkolonych osób) oraz System Przeciwdziałania Korupcji SPK-2010. Jako trener z zakresu prawa i systemów zarządzania przeszkoliłem kilka tysięcy osób, realizując projekty m.in. dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, Ministerstwa Zdrowia, MSWiA, PFRON, urzędów marszałkowskich i dużych koncernów prywatnych.

                                                                                                                                         Marcin Rak

(materiał kopiowany z Facebooka - profil Marcin Rak)





10 komentarzy:

  1. A jaki okres przepracował Rak w 2015 roku w OSiR-ze, skoro z oświadczenia majątkowego wynika, że raptem kilka miesięcy? w firmie Sanduro posiada 9(!) udziałów? a gdzie doświadczenie samorządowe? czyżby "naciągana" jak staż pracy na OSIR-ze prawda??? a do tego poparcie PiS-u... Nie ma mojego głosu ten kandydat!!! na wszelki wypadek, żeby zaoszczędzić kandydatowi straszenia mnie sądem, informuję, że to są pytania od potencjalnego wyborcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potencjalnego wyborcy? Przecież Szanowny Anonim zarzeka się, że głosu na Raka nie odda. Czy może jednak zmieni zdanie? A, i nie przypuszczam, aby przyszły burmistrz, Marcin Rak, leciał z byle g... z byle powodu jakiegoś nieodpowiedzialnego Anonima do sądu. Będzie Sąd Ostateczny i to powinno wystarczyć, aby się nie zapominać.

      Usuń
    2. Ja bym się na pana miejscu mocno obawiał Sądu Ostatecznego... samo chodzenie do Kościoła to za mało...

      Usuń
    3. Dokładnie 3 lata w OSiR to chyba ładny staż samorządowy, a dokładnie do 30 czerwca 2018 r. 9 udziałów? Wystarczy wiedzieć, że dyrektor jednostki gminnej nie może mieć więcej niż 10% udziałów w spółce prawa handlowego, co wynika z ustawy antykorupcyjnej. Poza tym z KRS wynika, że pozostałe 91% ma jego żona ;). Szukacie dziury w całym...

      Usuń
  2. Ja nie głosuje na tych kogo popiera PiS sorry. Taki mamy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co wiem to Pan Rak nie zdał egzaminu i nie jest radcą prawnym pozdrawiam kolega ze studiów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ne dość, że Nieborak to jeszcze kłamca?

      Usuń
    2. Przecież nie jest napisane, że jest radcą prawnym, tylko, że ukończył aplikację... Kolega ze studiów? Mocno wątpię ;)

      Usuń
  4. Niech pan Rak pokaże kandydatów na radnych. Czy jest wśród nich ten? https://www.facebook.com/Tkacz-Watch-307272370064830/ Czy pan bloger przed tymi wyborami też zrobi akcję rozliczamy radnych? Materiał jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.