19 września 2018

Co to jest?

Czasami już zachowuję się jak dziecko, bo zadaję pytania: - Co to jest? Próbuję, co prawda, sam na nie odpowiedzieć, ale jak się nie da, to trzeba zapytać tego, kto się na tym zna.
            Jadąc dzisiaj na rowerze do Świdnicy, w Pieszycach, po prawej stronie, burzyli jakąś budowlę. Zawsze mnie zastanawiało, co to za bunkier przykryty ziemią, czy może co innego, ale jakoś zabrakło determinacji, aby do tego dojść. Może ktoś wie? Myślę, że na pewno wie pan Rafał Januszkiewicz, który takie różne ciekawostki dotyczące naszego hajmatu, publikuje na DOBIE.

A propos pytań, to też mam pytanie, czy wypada prawie siedemdziesięciolatkowi jeździć na wyścigowym rowerze i to nawet po 70 km? Może powinienem się nawet wstydzić, jak to w przypadku mojej kandydatury na radnego napisał jakiś niewyparzony komentator.
            I taka jeszcze ciekawostka. Ten rower, który mam, należał do gościa dobrze po siedemdziesiątce, który na nim rocznie przejeżdżał nawet 22 tys. kilometrów. Jestem pewny, że spotkałem go kiedyś w Henrykowie przy klasztorze.
            Na którymś z TRAKTów, kiedy jechałem na tym rowerze trasę 60 km., jeden z uczestników, zwracając się do mnie, stwierdził, że mnie zna. Nie znałem gościa, a jak się okazało, rozpoznał mnie po rowerze, który bardzo często widywał na trasach.  Tylko, że to był poprzedni właściciel roweru.
            A mój kolega z Pieszyc, gdy kiedyś spotkaliśmy się na wyścigowych rowerach, po moim poznał, że to rower jego kolegi, z którym przejechał do towarzystwa tysiące kilometrów.

            Takie ciekawostki.


9 komentarzy:

  1. Przypadkiem wiem :)
    To (był) zbiornik na wodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem, że to jakaś sala, bo takie filary stoją. A okopany może ze względu na jej chłodzenie?

      Usuń
  2. A masz pan zezwolenie od właściciela posesji na umieszczenie zdjęć jego części własności na portalu społecznościowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znów straszą. Komu ja mam to zezwolenie pokazać? Proszę podać imię, nazwisko, pesel, adres i termin, w którym mam się zgłosić z zezwoleniem. Czekam na konkretną odpowiedź Anonimie 19 września 22:04. I kolejny raz przypominam: To nie DOBA i Sudecka, aby mielić jęzorem bez pożytku i w dodatku po durnemu.

      Usuń
  3. https://www.wik.dzierzoniow.pl/dane/przetargi_pdf/przetarg_1473_zal1.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Henryku - szacun za takie informacje. I wszystko jasne. No może prawie wszystko.

      Usuń
    2. Panie Henryku - dzięki za informację.

      Usuń
    3. "Jedyny taki kompleks w Europie..."
      "Bibliotheca Bielaviana 2013",s.63-73-R.Brzeziński

      Usuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.