4 października 2016

To był mój pomysł

   
  Kiedy 16 sierpnia 2016 roku pisałem artykuł pt. „Aleja Najświętszej Maryi Panny w Bielawie”, zawarłem w nim wypowiedź naszego ks. proboszcza o zmianie nazwy ulicy.

 Ksiądz proboszcz, wykorzystując obecność przewodniczącego Rady i radnych, przedstawił propozycję, aby ulicę gen. Zygmunta Berlinga przechrzcić na aleję Najświętszej Maryi Panny.



       Dzisiaj podczas poszukiwania starego linku, natrafiłem na taki:


Wynika z tego, że zmiana nazwy ulicy Berlinga na Aleję Najświętszej Maryi Panny, to był mój pomysł, a przynajmniej ten pomysł jako pierwszy ukazał się w formie pisemnej. Oczywiście, ten, kto mojego bloga nie czyta, a taką propozycję zgłosił – chwała mu i cześć. To nazywa się zgłoszenie niezależne. Ale cieszę się, że moja propozycja pokrywa się z tą zgłoszoną na Radzie Parafialnej i że została przez ks. proboszcza zaakceptowana i podjęta. Obecnie zbierane są podpisy pod oficjalnym pismem do Rady Miejskiej, aby Aleja Najświętszej Maryi Panny mogła w Bielawie powstać.



2 komentarze:

  1. Pocieszanka

    Nie płacz już,nie płacz
    nieszczęsna Mateczko!
    Że w Twoim łonie
    zabił Twe dziecko.

    Że nie ma grobu,
    obcy mu całun
    i że trafiło
    do kanału...

    Bo dobry Pan Bóg
    zabrał je do siebie
    i jest Aniołkiem
    kochanym w niebie.
    www.halina-gasiorek-gacek.pl
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 października święto Matki Boskiej Zwycięskiej
    7 października 1571 bitwa pod Lepanto
    www.krucjata.org.pl/historia,wiersz_o_lepanto.php3
    Henryk

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.