30 maja 2014

Szacun za odwagę

http://www.youtube.com/watch?v=54MK-IqIc3w


              Jestem pod wrażeniem tego filmowego materiału. Mieć odwagę w biały dzień wjechać na ten kontrowersyjny teren, kojarzy mi się raczej z filmem akcji, tylko, że w filmie jest wszystko ukartowane, a tu dzieje się to naprawdę. Ja byłem tam pod bramą tego ECO (wysypiska śmieci), co opisałem w reportażu   http://boleslawstawicki.blogspot.com/2014/02/patrol-strazy-miejskiej-juz-jedzie_9663.html i wiem, jak tam jest. Nie odważyłbym się wjechać na ten teren i filmować tamten syf. Mimo zapewnień właściciela tego „zakładu” poprzez radnego Leszka Białka, nie mam przekonania, że tam jest wszystko zgodne z prawem. Mam nadzieję jednak, że kompetentne instytucje (sanepid, prokuratura) kiedyś na wniosek radnych, czy innych osób, które mają odpowiednie uprawnienia, zainteresują się tą śmierdzącą sprawą.
            Jeśli chodzi o radnych, to po obecnych raczej nie spodziewam się skutecznej reakcji. Poczekamy na nowe władze w Bielawie, choć sprawa jest pilna.
         Link o ECO znalazłem w komentarzach do art. o zbiormiku na Dobie: 
http://ddz.doba.pl/?s=subsite&id=40871&mod=1&gear=all#comments


2 komentarze:

  1. Panie Bolesławie!!!! To mi pachnie jakimś sabotażem. Ja tu "klik" na podany link i co widzę... chwalą "Ryśka" Jezioro wraca do życia. Swoją drogą ciekawe ile nas to będzie kosztowało i co przez to nie zostanie wykonane w naszym pięknym mieście.
    Pozdrawiam A. Karasiński

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest ECO,to jest katastrofa ekologiczna!!

    To nie pierwszy!!
    "ww.tvn24.pl/wrocław,44/to-nie-ostatni-wypadek-na-tym-paskudnym-rondzie,352316.html"
    I następny:"vimeo.com/53327054"
    Będzie obwodnica,czy dalej będą ginąć ludzie?
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.