28 stycznia 2014

Pękło 10000


Na banerze znani działacze robotniczy w Bielawie. Zdjęcia z Internetu.


No cóż, czas leci to i wyświetlenia lecą.
Cieszę się, że Ktoś w ogóle mnie czyta, a czasem nawet komentuje. Wszystkim, którzy przyczynili się do tego okrągłego wyniku składam serdeczne podziękowanie. Na tę okoliczność przygotowałem coś specjalnego, nawiązującego, jak widać, do robotniczych tradycji w naszym mieście Bielawa. Zachęcam Wszystkich do dalszego czytania, opiniowania i przekazywania uwag. Chętnie zainteresuję się jakimś tematem, przekazanym ustnie lub na pocztę.
Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie i internetowy kontakt.

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za podziękowania! Obiecuję czytać dalej. Świetna niespodzianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super niespodzianka. Dziękuję, świetna robota, też obiecuję czytać dalej.
    Parę dni temu też miałem mały jubileusz, liczba odwiedzin mojej strony www.bielawa.net.pl przekroczyła 150 tysięcy.
    Ciekawostką dla mnie jest to, że kiedyś mieszkałem na ulicy 22-go Lipca (zaraz po wojnie nazywała się Trudna), a potem na ulicy Hempla (wtedy nazywała się Fabryczna, a do 1945 roku Fabrikstrasse). Do wojska poszedłem z ulicy Fabrycznej, a wyszedłem do cywila już na Hempla.
    rocznik 1948

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu liczby 150 tysięcy, jakoś nagle stałem się jakby mniejszy. Jakby uchodziło ze mnie powietrze. Zastanawiam się, co ja tu jeszcze robię? Żeby osiągnąć taki wynik, to ja jeszcze muszę pracować 15 lat! Gratuluję! Stronę wpisałem w "ulubione". Nie wiedziałem. Ciągle się uczę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Bolesławie. Pana blog, to jest zupełnie co innego niż strona www. Na pewno "siła rażenia" bloga jest nieporównywalnie większa niż strona www ze zdjęciami, więc nie ma powodu do spuszczania powietrza ;-). Trzeba robić swoje. Oby nasze działania dały wynik przez nas i wielu bielawian oczekiwany.
      Pozdrawiam serdecznie.
      rocznik 1948

      Usuń
  4. Wielu bielawian przeszkadzają nazwy z czasów komunizmu, wstydzą się tych reliktów z niechlubnych czasów. Ale widać w Bielawie władzy to pasuje.
    Ustawa o usunięciu symboli komunizmu z życia publicznego w Rzeczypospolitej Polskiej.

    http://orka.sejm.gov.pl/Druki7ka.nsf/0/D1FC38041DCFD08AC12579D5004B824D/%24File/283.pdf

    OdpowiedzUsuń
  5. Ns spotkaniu z szanownym burmistrzem młodzież poruszyła ten temat na co nasz pan; odpowiedział, że to są bardzo duże koszty,niech on je pokryje bo jemu najwidoczniej odpowiada taki stan rzeczy aby nazwy tych panów widniały na Bielawskich ulicach widocznie to jego sentyment do dobrych dla niego czasów PRL

    OdpowiedzUsuń
  6. A Plakat super jego wnuki będą dumne z dziadka sekretarza

    OdpowiedzUsuń

  7. http://katalog.bip.ipn.gov.pl/showDetails.do?subpageKatalogId=1&osobaId=18714&

    OdpowiedzUsuń
  8. Proponuje przeczytać art. na DTP-24.pl tak jest opisana kariera Ryszarda Dźwiniela z detalami.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.