1 lutego 2023

Jest następny rower


Tym razem było trudniej, bo rower był w bardzo złym stanie i zupełnie nie nadawał się do jazdy. Po remoncie jest sprawdzony, wszystko działa i można jeździć.

            I dobra wiadomość dla zainteresowanych. Kolega Tadeusz będzie centrował koła – oczywiście te, z którymi ja sobie nie poradzę, bo jak zaznaczałem wcześniej, centrowanie kół to jest bardzo trudna sprawa. Dobrze nacentrowane koło, jest tak wyważone, że po zakręceniu na widełkach i samoczynnym zatrzymaniu się, nie cofa się w drugą stronę, a przy ponownym zakręceniu, nie zatrzyma się w tym samym miejscu co poprzednio. Taka precyzja.

            Nowe koła to mają, ale ja z takimi kołami po centrowaniu już miałem do czynienia w okresie, kiedy będąc w szkole średniej we Włocławku należałem do w klubu kolarskiego. Przy odbiorze takich kół nie mogłem się nadziwić, że spełnione są warunki centrowania, jakie określiłem wcześniej.

Majstersztyk!


4 komentarze:

  1. Morawiecki jak zwykle nie zawiódł...

    Inflacja w strefie euro w styczniu wyniosła 8,5 proc. rok do roku (wobec 9,2 proc. w grudniu 2022 r.) - podał Eurostat. Pierwszy raz urząd w zestawie danych o inflacji w strefie euro podał też liczby dla Chorwacji. Okazało się, że w pierwszym miesiącu po przyjęciu waluty ceny w tym kraju wzrosły o 0,2 proc. Taka jest skala "szoku cenowego", którym straszył w Polsce premier Mateusz Morawiecki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Euro podlega pod przepisy unijne i Unia pilnuje co z walutą robią poszczególne kraje członkowskie. Złotówka nie ma takiego nadzoru, więc można dowolnie manipulować, dodrukowywać, majstrować przy kursie.
      Ot - cała filozofia i przyczyna dlaczego pis nie chce euro.
      Bo nie da się kraść tak łatwo jak przy złotówce.

      Usuń
    2. Hitlerki!Post jest o rowerach...wypier....!!!

      Usuń
  2. Poprzednik ma rację... Co ma polityka do rowerów? Co wcześniejsi komentatorzy pili?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.