19 maja 2019

PiS zmniejsza podatki

To już jest regułą w naszej małostkowej rzeczywistości, że każdy rząd z zasady należy krytykować, a nawet przez cały czas mu dokopywać. Tak było za poprzednich rządów i jeszcze dalszych, sięgając w zamierzchłe czasy, dochodząc nawet do przysłowiowego króla Ćwieczka. https://pl.wikisource.org/wiki/Kr%C3%B3l_%C4%86wieczek,
a może i do Piasta Kołodzieja, a nawet i do Popiela.
Co do Piasta Kołodzieja, to przecież wszyscy wiemy z historii, że to współcześni ludzie przyszli i prosili tego prostego człowieka, aby im przewodził, dbał o nich, sądził sprawiedliwie według prawa i bronił przed szczerzącymi zęby na plemię złymi sąsiadami. Teraz jest podobnie, tylko, że ze względu na dużą liczbę ludzi, trudno byłoby iść do Piasta Kołodzieja i prosić o przyjęcie urzędu. 

       Teraz mamy ponoć demokrację i wybieramy demokratycznie tych, co chcemy, a oni mają zapewnić spełnienie obietnic wyborczych i wszystko to, co nam w kadencji przyjdzie do głowy. Tylko ta demokracja u nas w Polsce to jest jakaś dziwna. Wybrane legalnie władze zjednoczonej prawicy przez zjednoczoną lewicę od początku były nieszanowane demokratycznie, a wręcz opluwane, co trwa do dziś i trwać będzie, bo przecież dziwni i o złych intencjach ludzie będą zawsze. 
            Nie ma już Piasta Kołodzieja, nie ma nawet królów, a ci, którzy są, to jacyś marionetkowi przedstawiciele dawnych potęg, ale mamy jeszcze Króla Europy Donalda Tuska, któremu Europa już jakby za ciasna była i robi podchody z Koalicją Europejską, aby wrócić do Wielkiej Polski wyłoniwszy się z oparów absurdu na przysłowiowym białym koniu.

           
A rząd Zjednoczonej Prawicy, kolokwialnie określany jako rząd PiS, robi swoje: wypełnia obietnice wyborcze, poprawia poczucie godności Polaków, realizuje politykę prorodzinną, historyczną i patriotyczną. Do Bielawy doprowadza kolej i zmniejsza podatki za użytkowanie wieczyste gruntu.
            Do tej pory za garaż płaciłem 55,15 zł, a w tym roku zapłaciłem tylko 1,78 zł. Jest to obniżka podatku o 3098%. Cyfry przecież nie kłamią:


55,15 : 1,78 x 100% = 3098%



(grafika z Internetu)




19 komentarzy:

  1. Dziękujemy za zwrócenie uwagi na omyłkowo obliczoną wysokość opłaty za użytkowanie wieczyste, korekta zostanie niezwłocznie wysłana pocztą, przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co To,jest,jakie przeprosiny.....urzednicze,rozumiem ze ktos nie panuje na na wydawane decyzje?Moze wszystkim ,,garazowiczom"naleza sie wyjasnienia!

      Usuń
  2. A co ma wspólnego burmistrz Hordyj z PISem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że we wspierającej go grupie radnych są pisiory: Tkacz, Rak, Fedorowicz i Staszewski. Przy czym formalnie tylko ci dwaj ostatni.

      Usuń
  3. Proszę o informację , która stawka jest prawidłowa,
    55.15zł czy 1,78zł.
    Odpowiedz "anonima" sugeruje że prawidłowa jest
    stawka 1,78zł więc co z nadpłata?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma żadnej nadpłaty. Od tego roku obowiązuje stawka 1,78, jak jest w oficjalnym piśmie. Ponieważ jest to podejrzane, bo przecież nic nie tanieje, na wszelki wypadek zapłaciłem przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.Chcac być w porządku zapłaciłem do końca marca 2019 kwotę 55,15 zł.
    Pytanie było czy mam do zwrotu tą kwotę,bo UM Bielawa udziela informację że 1,78 zł jest nadpłata.
    Czeski film

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi mówili w kasie, żeby nie płacić 55,15, bo przyjdzie pismo z nową wysokością podatku. Przyszło pismo z kwotą 1,78 to tyle zapłaciłem. Czeski fil;m.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem jak Chrześcijanin może popierać partię, która akceptuje aborcję. A jeśli ją popiera, to nie nawołuje do zmiany jej postępowania w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo PIS wiarą wyciera sobie tylko gębę. A nasz polski KK tak się przykleił do PISu, że teraz jeden drugiego ciągnie na dół.

      Usuń
  8. Nie mam pojęcia jaki wpływ ma PiS na wysokość podatku od Pana garażu. Partia rządząca nie ma do tego Nic.
    Kolej w Bielawie również nie ma nic wspólnego z PiS, proszę na ten temat trochę się doksztalcić. Jest to efekt m.in. długich starań Patryka Wilda, który z PiS ma tyle wspólnego co Pan z rzetelną informacją.
    PiS podniósł poczucie godności Polaków? Wolne żarty! Może duma z poseł Pawłowicz? Gdzie godność Panie Sawicki.
    Daj Pan spokój bo jesteśmy na przednówku kryzysu jaki dotknął wcześniej Grecję. Tak sam się zaczęło. Też im poczucie godności podnieśli i nie mogli finalnie pieniędzy z banków wypłacić. Moja sugestia jest taka: zamiast pisać banialuki, warto zabrać się z godnością za coś pożytecznego, chociażby z racji wieku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jest pole do dyskusji, chociaż nie wiem z kim. Podatek obniżono za kadencji tego rządu. Spodziewałem się podwyżki, a tu... niespodzianka. Co do kolei, to nie ukrywam, że na naszym terenie widoczny był w tej sprawie już chyba od 2012 roku Patryk Hałaczkiewicz. Mimo bezinteresownego entuzjazmu (ja też dołączyłem do tej listy) byli i tacy, którzy traktowali to jako przedbiegi do kampanii samorządowej. PH nigdy nie zrezygnował z tej idei i dalej we Wrocławiu ja ciągnął - nie wiem czy z Wildem. Faktem jest jednak, że to rząd PiS w swoim programie ma doprowadzenie do jakiegoś stanu infrastrukturę kolejową, czego do tej pory nie robiono. Zapaść jest tak jednak wielka, że daleko nam podobno nawet do Czech. Co do godności, to takie mam odczucia. Proszę powiedzieć, nie wstydzić się, że o godność Polaków dba PO, PSL, Nowoczesna, Wiosna, SLD a może Braun lub Korwin. A co do pisania banialuków i pożytecznych rzeczy przystających wiekowi - to nie bój żaby - daję sobie świetnie radę.

      Usuń
  9. To gorzej niż głupota, to zwykłe nieuctwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. PIS zmniejsza podatki, a w Dzierżoniowie na targu mysz słonia zagryzła.

    Napisz Pan coś jak wytrzeźwiejesz, bo tego się czytać nie da.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w stanie wybaczyć PISowi wiele rzeczy, to że łga i oszukuje, to że wspina się na wyżyny pogardy i pychy w stosunku do ludzi, których uważa za przeciwników politycznych - skoro połowie Polaków to pasuje, to widać taka nasza normalność. Ale dwóch rzeczy póki co nie wybaczę: tego, że używa nienawiści jako narzędzia walki politycznej, czym zatruwa serca i dusze Polaków i prowokuje do chorej zemsty nie wiadomo za co, oraz tego, że korumpuje hierarchów KK, czym działa na jego szkodę. Za te dwie rzeczy - nie dam się przekupić.

    Mam powyżej uszu kłamliwej propagandy pisowskiej, nawet Stawicki łże na swoim blogu. PIS skasował ulgę na dziecko dla pracujących rodziców zarabiających średnią krajową i to ma być obniżenie podatków?

    Nie oglądam kłamliwej propagandy, nie czytam durnych blogów. Zakładam sobie blokadę na IP 172.217.20.161, żeby nie kusiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tegom się nie spodziewał, żeby ktoś mnie posądził o to, że ja łgam czy łżę. Pewnie, że każdy popełnia błędy, ale żeby tak świadomie! Co do podatku, to pisałem przecież w kontekście garażu i to chyba nie zełgałem. I myślę nawet, że PiS wróci na jesieni do stawki VAT 22%, czym totalnie zaorze tę zdziczałą nienawiścią do PiS tak zwaną opozycję, bo to żadna opozycja, a zdrajcy i oszuści. Normalna opozycja powinna być konstruktywna, ale co ja będę to tłumaczył Anonimowi z 28 maja 07:54, jak już mnie nie chce czytać. Ale cieszy mnie to, że "zaorałem" następnego, który nie jest zdolny do merytorycznej dyskusji.

      Usuń
  12. Ma być merytorycznie? Dlaczego popiera Pan partię dopuszczającą aborcję? Kiedy przestał Pan być katolikiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy 29 maja 11:52. O aborcji było już tyle powiedziane, że tego tematu nie podejmuję. Proszę jednak przyjąć do wiadomości, że aborcji nie popieram i pisałem już o tym na blogu nie raz.

      Usuń
    2. No to od razu trzeba było pisać, że jest się hipokrytą. A nie udawać prawego i sprawiedliwego.

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.