26 września 2018

Fasada wyborcza

Kiedy pisałem artykuł o fasadzie budynku na ulicy Wolności 123, następna fasada już się robiła na budynku przy przejściu z ulicy 3 Maja na wysokości Galerii Bielawskiej do ulicy Wolności w kierunku kościoła p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny. Był tam billboard w świetnym miejscu, chyba najlepszym w Bielawie, bo przejście do kościoła z Osiedla XXV-lecia i przejście na targ też tam jest. Ja nie wiem, czyje to miejsce reklamowe, ale z całą pewnością wtedy byłem pewny, że skoro ścianę remontują, ktoś się tam powiesi. No i nawet byłem pewien – kto. Jako wnikliwy obserwator tej naszej marnej sceny politycznej w Bielawie – nie myliłem się. Jest nowiutki baner na nowiutkiej ścianie. Dwa w jednym – remontujemy domy! – Głosujcie na nas!

            Szkoda tylko, że zrobiono to tak bezczelnie w głębokim przekonaniu, że mieszkańcy Bielawy to kupią i to bez szemrania. No i szkoda, że tylko fasada.
            No cóż. Gdyby mierzyć prawdę na banery i fasady– już wiadomo, kto wygrał.









4 komentarze:

  1. Ale jak przez 4 lata wisiał (przed wyborami w 2014 r też) tam baner OBS to panu to nie przeszkadzało? zazdrość i obłuda aż kipi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OBS nie wyremontował ściany, żeby powiesić baner. I dlaczego tylko jedną ścianę? No bo jak na takiej odrapanej ścianie zawiesić baner z ...

      Usuń
  2. A to akurat prawda...ta wesoła gromadka popierająca Raka nie zrobiła dla Bielawy nic.Pan przynajmniej odzyskał zbiornik...jak to czytam to za każdym razem moje mitochondria pokładają się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Te banery Łyżwy na każdym kroku to aż do przesady są. Najwyraźniej ludzie nie wiedzą kim jest Łyżwa bo nic dla miasta nie zrobił to trzeba go teraz pokazywać żeby mieszkali go w końcu zobaczyli. Z czynów go nie poznali to zadlynie z ilości reklam w miescie

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.