1 maja 2018

Prezent na 1 Maja

Są pewne sprawy, których nie da się nie zauważyć. Oczywiście można przejść obok nich obojętnie, ale można też coś z tym zrobić, a nawet spróbować wyciągnąć jakieś wnioski.
            Otóż nigdy bym się nie spodziewał, że będzie zmiana w widoku z mojego mieszkania. Swego czasu pisałem dość wyczerpująco o widoku z moich okien, gdzie na pierwszym planie jest widoczny straszny dach mansardowy starego domu należącego prawdopodobnie jeszcze do zabudowań zamku Sandreckich. Taki widok, jak przedstawiony na pierwszym zdjęciu, miałem od 12 października 1988 roku, kiedy to otrzymałem klucze do nowego mieszkania.

            15 kwietnia 2018 roku pojawiło się rusztowanie przy domu. Zapowiadało ono jakiś remont. Potem pokazał się gość na dachu i zaczęto zrzucać dachówki. A więc będzie remont dachu.
            Miałem wyjątkową okazję przypatrywać się pracownikom wykonującym tę pracę – ich fachowości, sprytowi w chodzeniu po elementach dachu i zaradności. Ekipa była dość liczna i praca szła szybko. A trzeba przyznać, że dach był w fatalnym stanie łącznie z krokwiami. Wszystko zostało wzmocnione, co potrzeba – wymienione i zakonserwowane. Zapewne dla fantazji zasygnalizowano nawet „chmurki” na dachu w niektórych miejscach.

            Dach prezentuje się wspaniale. Myślę, że ten budynek podlega pod MZBM i dlatego bardzo dziękuję panu prezesowi MZBM, że taki prezent na 1 Maja mi zrobił. 













4 komentarze:

  1. ...a mnie się wydaje że to nie MZBM jest tym Świętym Mikołajem tylko czyjeś zupełnie prywatne pieniążki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 100% prywatne...

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiec.....kto?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na 100% MZBM. Elewacja tez będzie robiona.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.