20 kwietnia 2018

I ja tam byłem

19 kwietnia, jak zaplanowano, miało miejsce uroczyste odsłonięcie tablicy z popiersiem Józefa Piłsudskiego. Byłem na tej uroczystości, co potwierdzają zdjęcia na portalu DOBA.pl. Było uroczyście na tej uroczystości i patriotycznie. Mogłem spotkać wielu znajomych z patriotycznych ruchów w Dzierżoniowie.
           
Ta uroczystość wpisywała się również w 100 Rocznicę Odzyskania Niepodległości. I taka ciekawostka, o której wspomniał burmistrz Dariusz Kucharski. Otóż pan burmistrz poinformował zebranych, że na stronie miasta jest załączony harmonogram wszystkich imprez związanych z tą rocznicą i każdy może dopisać do tej listy wydarzenie, które będzie miało miejsce w mieście, a jeszcze nie ma go na liście.
            Czy w Bielawie jest jakiś harmonogram tych patriotycznych uroczystości, związanych z 100 Rocznicą Odzyskania Niepodległości? Może ktoś widział?


           Te kilka zdjęć to jest mojego autorstwa - z komórki. Nie nastawiałem się na zdjęcia, bo byli tam przecież profesjonaliści.













1 komentarz:

  1. Dzisiaj cały dzień w Bielawie RMF FM! A malkontenci dalej będą narzekać...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.