1 listopada 2017

Dedykuję Piotrkowi

Piotrek, to bielawianin, pan Piotr Koniec, mój znajomy i nie tylko mój, jak również mój Znajomy na Facebooku i nie tylko mój. Napisałem „Piotrkowi”, nie dlatego, aby panu Piotrowi coś umniejszyć, ale dlatego, że tak przedstawia się na Facebooku. Tak sobie pozwoliłem i jestem przekonany, że pan Piotr się nie obrazi.
              Ja nie obraziłem się, gdy znany mi komentator na blogu nabluzgał mi ostatnio, zaczynając swój wywód lekceważąco – "Bolek, ...", choć po imieniu z panem … nie jesteśmy. Mam nawet z tego powodu powód do dumy, bo swój wpis szybko usunął i to tak szybko, że nawet nie zdążyłem go skopiować, a więc się wystraszył, że zrobił źle. To również powód do dumy dla pana …, że jeszcze go stać na refleksję.
            Właśnie apropos refleksji załączam specjalnie dla pana Piotra ten link, który bardzo broni obecne sądy (nie link broni, tylko pan Piotr Koniec) wraz z wkładami do zniczy z udziałem naszego radnego z PO, pana Rafała Kuśmierka. Te wkłady do zniczy, to oczywiście w rękach "tysięcy" protestujących pod sądami z hasłem: „Trzeba zmienić wszystko, żeby było tak, jak było”


Z blogerskim pozdrowieniem – Bielawski Bloger Bolesław Stawicki - BBBS
(ja odsłuchałem dwa razy)


11 komentarzy:

  1. Bolesław Stawicki... Kłamie Pan! Nigdy nie zwracałem się do Pana per "Bolek"!
    W żadnym komentarzu. Ani tym bardziej nie bluzgałem!
    Dotąd Pana szanowałem. Teraz przestałem!

    OdpowiedzUsuń
  2. No już dobrze, niech Pan, Panie Piotrze tak się nie denerwuje. Złość piękności szkodzi. Jak to powiada pan Mariusz Gryś, proszę czytać ze zrozumieniem. W tekście nie napisałem, że to Pan napisał, tylko "znany mi komentator". Z kontekstu tekstu, też to nie wynikało. Ze wstępu artykułu wynikało jednoznacznie natomiast, że nie zamierzam Pana obrażać, nawet nigdy. A kłamstwem się brzydzę. Jeśli będzie trzeba, zmienię tekst tak, aby było jednoznaczne, że to nie o Pana chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego tak się Pan mizdrzy przed jakimś tam Końcem? wciska wszystkim swoje mądrości a słabeusze mu przytakują... uważam, że to grafoman a jego teksty sięgają poziomu stolika w budce z piwem

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Końcem niestety jest taki problem, że to marksista i zandbergdysta. Forsując swoją lewacką ideologię, wtórnie powiela "mądrości" prekariuszy z iphonami 8 tzw. partii razem. Jak Giertych niegdyś z młodzieżą Wszechpolską tak idol Końca - Zandberg z flagą ZSSR i koszulką Marksa mocno nasiąknął totalitaryzmem, tyle że sowieckim.

    Oczywiście Ramzesy wiedzą, że złamali by konstytucję art 13, afiszując się z sierpem i młotem i mają tyle oleju w głowie, żeby tego nie robić. Ale jak dobrze im się przyjrzeć to postać twórcy manifestu komunistycznego, Marksa już oficjalnie na ich zlotach gości.

    Kol. Koniec tak nachalnie powiela tą lewacką wizję na fb, jakby innej rzeczywistości poza gułagiem i komuną nie było. Ale żeby ciągle nie narzekać to jedno temu planktonowi politycznemu trzeba oddać: efektywnie wywalili całą lewicę z sejmu i za to Zandberga będę zawszę szanować.

    RESPEKT!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafione w punkt :)

      Usuń
    2. A więc to dlatego Piotrek Koniec tak zdecydowanie broni ul. Karola Marksa w Bielawie. Jakąś ideę warto mieć i nią żyć, aby jednak nie była to idea powrotu do idei Marksa i Engelsa, bo za nimi w kolejce ustawią się kolejne Leniny i Staliny.

      Usuń
    3. No widzi Pan, wszystko się składa w całość. Niech tam sobie kol. Koniec swoje przekonania ma, tylko niech zrozumie, że w Polsce na komunizm i nazizm miejsca nie ma. Nawet na wersje "soft" tych systemów. Zandberg to nie magik i dekretem nie zrobi z Polski Eldorado.

      Kol. Koniec niesie wraz z sobą gorzką pogardę i klasowy rasizm, dlatego afiszowanie się i namolne propagowanie tego szamba na fejsie staje się powoli nudne, niesmaczne i prostackie. Prosiłbym kol. Końca do większej wrażliwości, + ilości postów merytorycznych, własnych przemyśleń, poszerzenia źródeł, cynicznego humoru. Mniej zaś pogardy, mniej kołtuństwa, mniej grubiaństwa i pychy.

      Kończe wobec tego tekstem z piosenki: "Lance do boju, szable w dłoń, bolszewika goń goń goń!"

      Adrian Zandberg: http://zapodaj.net/images/54e6e8b106d86.png

      Usuń
  5. Każdy popełnia błędy. Jest mi głupio za to co zrobiłem, napisałem. Przepraszam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. "w Polsce na komunizm i nazizm miejsca nie ma"
    tak jak na faszyzm, bolszewizm i katolicyzm.
    jedno i to samo.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.