15 marca 2024

Komuście oddali Bielawę???!!! –radny Ryszard Dźwiniel

 To ostatni radny z Klubu Radnych Ponad Podziałami burmistrza dra Andrzeja Hordyja.

            To ostatni w Bielawie człowiek, o którym chciałbym pisać kolejny raz podczas wyborów samorządowych. Kiedy ten koszmar się skończy? Znów niechciana ulotka w mojej skrzynce ze zdjęciem ciągle "młodego" bożyszcza Bielawy – Ryszarda Dźwiniela.

            Jeśli miałbym odpowiedzieć na postawione w tytule pytanie, to kojarzy mi się tylko jedna odpowiedź: Komuście oddali Bielawę???!!! – komuniście. Ale pan Ryszard Dźwiniel o swojej komunistycznej przeszłości konsekwentnie milczy, a młodzież o tym nie ma zielonego pojęcia.

            W 2018 roku o Dźwinielu pisałem:

https://boleslawstawicki.blogspot.com/2019/01/kogoscie-wybrali-ryszard-dzwiniel.html

            Warto też poczytać teksty w specjalnie przygotowanej wcześniej zakładce – PZPR.

            No i jak tam wnuczęta, Panie Ryszardzie, o których swego czasu Pan wspominał? Ja mam już wnucząt dwanaścioro, a więc w znaczący sposób przyczyniam się do rozwoju Bielawy. A Pan?


3 komentarze:

  1. Wolę już takich, jak Ryszard Dźwiniel, niż takich "nawróconych", jak bożyszcze "TV REPUBLIKA" Jan Pietrzak. Dla zainteresowanych proponuję przeczytać biogram p. Towarzysza Pietrzaka w Wikipedii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest dobre, ale z umiarem

      Usuń
  2. W sumie mógłby już pójść na emeryturę

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.