17 września 2018

Stawicki – na radnego! Stojaki na rowery


To ciekawa sprawa i sam się szczerze uśmiałem, kiedy ten materiał wpadł mi przed oczy. Kiedy niedawno przy SP 10 zobaczyłem nowe stojaki na rowery, coś mnie tknęło, że ja o stojakach pisałem na blogu w zeszłym roku przy okazji wyścigów rowerowych, w których brało udział trzech moich wnuków. Najmłodszy nawet zajął pierwsze miejsce w całym turnieju w swojej kategorii, średni – piąte, a najstarszy był za słaby przy tak mocnych zawodnikach. Może i byłaby trudność w przekonaniu do zawodów, ale 50 zł od dziadka tylko za start było całkiem skutecznie przekonujące.
             Przy okazji wkurzyłem się, bo niby dlaczego mój wnuczek, uczeń SP 10 (w tym roku szkolnym do SP 10 chodzi wnuczka i dwóch wnuczków), ma rower przypinać do ogrodzenia? I stąd ten spontaniczny artykuł, który odnalazłem.


            Myślę, że zadziałało i chętnie podziękuję tym, którzy te stojaki załatwili. Naprawdę wzruszyłem się, że pisząc o ośmiu stojakach, postawiono właśnie ich osiem – każdy po pięć stanowisk na rowery.


            Ale jeszcze ciekawostka, bo w artykule „postraszyłem”, że będę kandydował na radnego. Wtedy to jeszcze były jakieś mrzonki.
            Najważniejsze są stojaki na rowery.




9 komentarzy:

  1. Panie Bolesławie mamy listy kandydatów Pana Hordyja oczywiście nie myliłem się jak wcześniej pisałem cały sprawdzony zespół wszyscy spadochroniarze którzy stracili mniej lub więcej po wygranej Pana Burmistrza Łyżwy. Co mnie nie dziwi poukrywali się na 2 oraz 3 miejscach na listach aby nie kuło to w oczy wyborców którzy ich zaufanie zawodzili przez przynajmniej ostatnią dekadę. Na jedynkach powystawiali niczego nieświadomych amatorów politycznych którzy nie wiedzą że na ich plecach dostanie się przynajmniej cześć sprawdzonego zespołu. Szkoda mi tylko tych nieświadomych ludzi. A co do sprawdzonego zespołu pozwoli Pan Bolesław, że na jego blogu będę wyciągał wszystkie nieprawidłowości którymi zasłużyli się Ci Panowie przy sprawowaniu władzy w poprzednich kadencjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy 18 września 08:29. Szanowny Pan z nieba mi spadł. Pisanie o wszystkich kandydatach na burmistrzów i wszystkich kandydatach na radnych to dla mnie duże wyzwanie. Odstępuję z przyjemnością sprawdzony zespół, bo widzę nawet, że pióro niczego sobie. Mam propozycję: Proszę pisać artykuły tematyczne na bloga pod jakimś pseudonimem, wymyślić sobie tytuł cyklu, do artykułu - temat i wysyłać mi na pocztę. Ja to będę wklejał jako artykuły od... Tak byłoby najlepiej, bo można się rozbujać w konkretnej sprawie, a komentarze też będą w sprawie i temacie.

      Usuń
    2. Anonimowy 18 września 08:29. Szanowny Pan z nieba mi spadł. Pisanie o wszystkich kandydatach na burmistrzów i wszystkich kandydatach na radnych to dla mnie duże wyzwanie. Odstępuję z przyjemnością sprawdzony zespół, bo widzę nawet, że pióro niczego sobie. Mam propozycję: Proszę pisać artykuły tematyczne na bloga pod jakimś pseudonimem, wymyślić sobie tytuł cyklu, do artykułu - temat i wysyłać mi na pocztę. Ja to będę wklejał jako artykuły od... Tak byłoby najlepiej, bo można się rozbujać w konkretnej sprawie, a komentarze też będą w sprawie i temacie.

      Usuń
  2. Czytając te wszystkie przechwałki Pana Bolesława , zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem po pierwszym wpisie na blogu nie należało by rozpocząć pisania historii Bielawy, a ten dzień nie ogłosić dniem narodzenia się Bielawy. Już słyszałem że dopiero po obięciu władzy przez PIS rozpoczęła się historia Polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja słyszałem i nawet widziałem, i o tym pisałem - hasło na XXV-lecie PRL - Polska ma już 25 lat!

      Usuń
  3. U nas w Bielawie dzień narodzin Bielawy to data powołania na zastępce zbawiciela Bielawy Andrzeja Hordyja pierwszego budowniczego oświaty jedynego fachowca w pozyskiwaniu środków unijnych etc.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zeznanie świadka Andrzeja Hordyja uznał Sąd za niewiarygodne w części dotyczącej jego udziału w rozmowach z powodem o dodatkowych pracach projektowych i podejmowaniu decyzji przez Wójta Gminy co do zmiany zakresu zlecenia strony powodowej - w tej części były one sprzeczne z zeznaniami pozostałych świadków oraz dowodami z dokumentów." Cytat WYROKU W IMIENIU RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ Sygn. akt: VI GC 102/16. No ja po prostu nie wierzę czy właśnie w tym cytacie niezawisły SĄD twierdzi że Kandydat na Burmistrza Bielawy w 2018r kłamał? Ciekawe czego dotyczy sprawa może ktoś wie jeżeli tak to proszę się podzielić informacjami abyśmy mogli ocenić tego kandydata przy urnach

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie jak naprawdę będzie na tych wyborach 21 października.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle lat siedzieli na stołach i tak im spiesznobwracacbdobkorytka znowu wróci stara szajka. Siódma pachbdubas dzwinielbhordyj i reszta darmozjadow. Już to widzę oczami wyobraznijak hordyj zatrudnia w spółce podległej dzwiniela za bagatela 5 tys. A co nie stać go przecie nie jego:) i żona wróci do pracy za kilka tys. I tv sudecka nagle wróci do lask:) znowu będzie kraina mlekiem i miodem płynąca ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.