26 czerwca 2017

Poniedziałek, skoro świt

Niech sobie gadają, a ja i tak robię swoje. Z tym żywopłotem, który opisałem 11 czerwca, a z którym było tragicznie http://boleslawstawicki.blogspot.com/2017/06/gdzie-jest-straz-miejska-zagrozenie.html, jednak sprawa ruszyła i została potraktowana poważnie. Może nawet interweniowała Straż Miejska, w co oczywiście wątpię, bo na pewno to nie może zdarzyć się za komendantury Grzegorza Nowaka, ale fakt jest faktem, że żywopłot podstrzyżono i to na tyle, że z chodnika na jezdnię schodzić już nie trzeba. Ja nigdzie nie interweniowałem, a dziś rano widzę, że jest lepiej.
                 A przy okazji dziękuję panu Marcinowi, że w tej sprawie mnie poparł. 

3 komentarze:

  1. W Dusznikach-Zdrój-"Gdy kota nie ma,to myszy harcują".Wandale atakują miasto.Dlaczego?Miasto jest monitorowane,jednak telefon Straży Miejskiej milczy,a jej pracownicy przebywają na zwolnieniach lekarskich od końca lutego,kiedy to burmistrz wezwał policję,która miała zbadać trzeźwość funkcjonariuszy SM.Funkcjonariusze SM zwiali tylnymi drzwiami w lutym i do tej pory nie wrócili.W biurze był tylko komendant,który twierdził,że jego podwładni wyjechali na pilną interwencję,na drugi koniec miasta.Dzień później przynieśli zwolnienia lekarskie twierdząc,że zasłabli podczas akcji.Burmistrz mówi,że po powrocie do pracy wszyscy dostaną wypowiedzenia swoich umów.Policja przejęła monitoring miasta.
    Mnie najbardziej cieszy"sukces gospodarczy"rządu Beaty Szydło.Widać to po propozycji rządu:)Marcowa waloryzacja emerytur i rent w 2018 r.ma być na poziomie 2,4%:)Jaja sobie robią z emerytów i rencistów.Poszli von!
    Gdy przyjmą nachodźców-a na pewno przyjmą,to dla każdej kobiety i dziecka z brodą wyłożą po 4 000 zł,jak nie to nachodźcy wyniosą się do Dojczerów:)Oby!Bo SM nie obroni bielawskich kobiet przed nachodźcami.Głowy w piasek.
    https://www.youtube.com/watch?v=9jzL4Xj1oIE
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee. Heniek. To będzie fenomen na skale świata. Ja tylko raz widziałem kobietę z brodą. Dołu nie pokazali, czy ma ogonek (bo jeśli by miał to wiesz kim jest). Dziecka z brodą nie widziałem. Jestem przekonany że SM nas obroni. Nawet gdyby przyjęli 5 kobiet z brodą i 10 dzieci, oczywiście też z brodą. No i jest jeszcze jeden problem. Co by się z nimi stało gdyby te kobiety i dzieci zostały ogolone. Deport!

      Usuń
    2. "kobiety i dzieci z brodą"
      Może po ogoleniu"cis",tylko jaki?:)Jest tego już 58"odmian":)
      mainestategop.blogspot.com/2017/05/liist-of-58-genders-recognized-on.html
      :)

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.