21 grudnia 2016

Po mojemu… Niemiecka imigracja

     
         Zapewne znów uda mi się coś głupiego napisać, ale komentatorzy zawsze przecież mogą naprowadzić mnie na właściwe tory odcinka kolei z Dzierżoniowa do Bielawy. W kontekście wydarzeń, jakie obserwujemy na zachodzie, można wysnuć wnioski, że już za jakiś czas Niemiec, jako naszych sąsiadów nie będzie. Na własne życzenie muzułmanom; tym radykalnym i tym nieradykalnym, oddadzą swoje państwo na pożarcie. Wobec bezradności kiedyś dumnego i butnego narodu niemieckiego, nie życzę im drugiego Hitlera, jak Europie ojciec Knabit nie życzy drugiego stricte Sobieskiego, tylko takiego bardziej łagodnego. Na przykład takiego wpływowego, co to by muzułmanów poprosił, żeby już sobie w pieruny poszli.
Ale Niemców, jako sąsiadów, możemy mieć na klatce schodowej w bloku, w kamienicach, po sąsiedzku w domkach jednorodzinnych czy w sąsiednich salach w domach opieki. No bo gdzie pójdą? Najlepiej do sąsiada. I Opatrzność Boża sprawiła, że Cezary Tomczyk z Ewą Kopacz do spółki, nie zdążyli muzułmańskiej ekstremy do Polski sprowadzić, no bo jakby się Niemcy wtedy u nas czuli? Z deszczu pod rynnę?
No i doszedłem do momentu, gdzie chciałbym wspomnieć o Polsce tej antyimigracyjnej, jak to postrzega się nas na zachodzie i w kręgach tej naszej zdziczałej opozycji. Czy faktycznie jesteśmy tacy anty?
W książce Olgierda Terleckiego „Pułkownik Beck”, o której już wspominałem, jest taki ciekawy fragment dotyczący roku 1936 po sesji Ligi Narodów w Genewie. Autor pisze:

„Dodać tu można swego rodzaju anegdotę. Otóż w trakcie owej sesji Ligi delegacja polska wysunęła też problem emigracji żydowskiej z Polski. Wystąpienie to bardzo ostro zaatakował w Warszawie „Nasz Przegląd”, dziennik wydawany w języku polskim dla inteligencji żydowskiej i Polaków żydowskiego pochodzenia. Dziennik uderzył imiennie w trzech członków delegacji, mianowicie Tadeusza Gwiazdoskiego, wicedyrektora departamentu politycznego MSZ, Jana Frylinga i Adama Rosego, zarzucając im popełnienie wielu grzechów głównych i żądając, by dla przykładu wyemigrowali jako pierwsi. Tak to delikatnie organ bądź co bądź semicki powiadamiał, że antysemickie Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest nie tylko zahrabione, ale na domiar złego zażydzone. Nawiasem mówiąc, każdy projekt wysłania choćby kilku Żydów z jakiegokolwiek kraju europejskiego był w tym czasie skrupulatnie badany przez Brytyjczyków, którzy ostro limitowali imigrację żydowską do Palestyny. Stąd dojść miało do całej serii dramatów ludzkich; nabite kandydatami na imigrantów i nie dopuszczone do portu w Hajfie, a następnie pędzone z Lewantu przez jednostki Royal Navy, prawdziwe statki widma błąkały się tygodniami po wschodnich akwenach Morza Śródziemnego. W tym względzie Polska, w ówczesnej opinii światowej antysemicka, przyświecić miała wkrótce wzorem gościnności przyjmując bez ograniczeń Żydów z Niemiec, podobnie jak przyjmowała ich za czasów Kazimierza Wielkiego, gdy uciekać musieli przed pogromami i rzeziami sprawianymi w zachodniej Europie.”

Czy można oczerniać Polskę za to, że jest rozsądna i nie godzi się na przyjmowanie takich imigrantów, którzy jej zagrażają? Mam na myśli, oczywiście, Polaków, PiS i obecny rząd, a nie Cezarego Tomczyka, Ewę Kopacz i im podobnych. W sumie w 2015 roku Polska przyjęła tylu imigrantów (Ukraińców), że stawia to ją na drugim miejscu w Europie. Tak gdzieś pisali.
I o co w tym wszystkim chodzi? Po mojemu nie kapuję.


9 komentarzy:

  1. Niemcy to ciągle trzecia gospodarka świata-poradzą sobie jeśli nikt nie będzie im mieszał w papierach-np G.Soros i jemu podobni oszuści i spekulanci.Merkel została wykiwana,bo w 2015 roku Niemcy miały przyjąć 400 tys imigrantów.Grupy przestępcze przysłały do Niemiec ponad milion imigrantów.Żaden kraj na świecie nie poradziłby sobie z takim najazdem-Niemcy sobie poradzą.W tym procederze brał także udział G.Soros,który ma na sumieniu śmierć swoich braci na Węgrzech i śmierć dziesiątków tysięcy imigrantów-w tym dzieci.

    Wielka Brytania udzieliła azylu dla 657 tys imigrantów,Polska 534 tys-Niemcy i inne bogate kraje z tyłu.

    Największy"Rynek Bożonarodzeniowy"fajerwerków w Meksyku został zmieciony z powierzchni ziemi-ponad 200 straganów.
    Zginęło 31 osób,rannych zostało 70 osób-sprawca zbiegł.Policja twierdzi,że zostało to zrobione celowo.Kto tym razem"sponsorował"ten zamach.
    www.youtube.com/watch?v=1qFJJdUUGkc
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to tak też nie można do końca ocenić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoria spiskowa?
      https://jarek-kefir-org/2016/12/21/zamach-w-berlinie-to-operacja-spec-sluzb-planowano-wrobic-polaka-w-zamach/

      A może nowa forma sztuki-krwawa zbrodnia jako performance?
      www.vulture.com/2016/12/those-harrowing-ankara-assassination-photos.html?mid=fb-share-vulture

      Usuń
  3. A propos emigrantów, strasznie mnie to boli, że zamyka się drzwi przed prześladowanymi chrześcijanami i jeszcze czyni się z tego powód do dumy i pognębienia opozycji. Te kilkanaście chrześcijańskich rodzin z Syrii, jakie udało się uratować i sprowadzić do Polski to jest prywatna inicjatywa ludzi dobrej woli, wbrew politykom. Z tego co czytam są w większości wdzięczni za uratowanie życia i zadowoleni (choć kilka rodzin "uciekło" do Niemiec). Ludziom strasznie zadowolonym z tego, że zatrzasnęli drzwi przed chrześcijańskimi uchodźcami z Syrii, chcę zadedykować pewien stary tekst, sprzed około dwóch tysięcy lat. Pewnie to dla niektórych będzie nowość:

    Bo byłem głodny, a daliście Mi jeść;
    byłem spragniony, a daliście Mi pić;
    byłem przybyszem, a przyjęliście Mnie;

    byłem nagi, a przyodzialiście Mnie;
    byłem chory, a odwiedziliście Mnie;
    byłem w więzieniu, a przyszliście do Mnie".

    Wówczas zapytają sprawiedliwi: "Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym i nakarmiliśmy Ciebie? spragnionym i daliśmy Ci pić?
    Kiedy widzieliśmy Cię przybyszem i przyjęliśmy Cię? lub nagim i przyodzialiśmy Cię?
    Kiedy widzieliśmy Cię chorym lub w więzieniu i przyszliśmy do Ciebie?"

    A Król im odpowie: "Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili".

    Wtedy odezwie się i do tych po lewej stronie: "Idźcie precz ode Mnie, przeklęci, w ogień wieczny, przygotowany diabłu i jego aniołom!

    Bo (...) byłem przybyszem, a nie przyjęliście Mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to do mnie uwaga, to ja nie napisałem niczego złego o imigrantach chrześcijanach. Mam też zrozumienie dla uchodźców muzułmańskich, ale tych prawdziwych, dla nas bezpiecznych i nie zabierających nam życiowej przestrzeni, i traktowanych jak gości.

      Usuń
    2. Wywiad brytyjski ujawnia,że w Niemczech przebywa armia 7 tys. terrorystów-przybywają następni.ISIS ogłosiła w Internecie listę 15 tys osób do likwidacji i miejsca ataków.Są to przeważnie kościoły i instytucje publiczne.
      Czy ktoś w Polsce poszedłby w Święta Bożego Narodzenia do kościoła,gdybyśmy mieli w kraju taką armię bandytów?Rząd polski nie poradziłby sobie z taką armią terrorystów,pierzchalibyśmy przed nimi do naszych"przyjaciół",ci zachodni powiedzieliby nam-Halt!A na wschodzie-Nazad!Pozostałby...Bałtyk:)

      Zamach na WTC kosztował terrorystów ok.500 000 $,pas rashida kosztuje 1 500 $.Walutą są najczęściej narkotyki.
      Donald Trump wypowiada wojnę...handlową Chinom-cybernetyczną Rosji.Żeby nie było,że Trump to oszołom,IQ Trumpa wynosi 170,a takie IQ ma na świecie garstka ludzi.Ktoś wie jakie miał A.H.?
      Tego bandytę z Berlina namierzyli we Włoszech-ale bądźmy czujni!

      Za dobrą robotę!!
      www.youtube.com/watch?v=JIeRLUsKYtM
      Miłych Świąt!

      Usuń
  4. czym się różni radykalny islam od radykalnego katolicyzmu?
    dla mnie jesteście tacy sami (tylko oni mają ciemniejszą skórę, a ty bardziej pachniesz cebulą)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuźwa,a ode mnie wali czosnkiem-dlaczego?:))

      Usuń
  5. W obecnej chwili poczytałem przepowiednie. Wyśmiewałem przepowiednie ponieważ wojna z muzułmanami na terenie Europy, z logicznego punktu widzenia była sf. Teraz kiedy przybyli "uchodzcy" nie jest mi do śmiechu. W tym momencie wszyscy muszą podjąć działania nie zależnie od tego czy ich skrzywdzimy czy też nie. Za kilka lat będzie zapóźno i przepowiednia się sprawdzi. Już teraz według przepowiedni widać gdzie jest ich najwięcej. Inni pójdą w ich ślady i staną się żołnierzami. Przeobrażą się ze skrzywdzonych przez los turystów w żołnierzy. Polecam poczytanie przepowiedni. I co teraz powiecie ci co chcecie aby im pomóc.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.