31 stycznia 2016

Święte krowy




10 komentarzy:

  1. To już wiadomo,gdzie święte krowy"pasą się"w Bielawie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ali kryszna alleluja!
    Sandokan tylko ten Tygrys...
    www.youtube.com/watch?v=wYxiBB4DHb4
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "El Chapo"także uciekł po raz kolejny:)Dwóch strażników znikło?
      Henryk

      Usuń
  3. Hahaha, Panie Bolesławie, dzisiejszy dzień wygrywa Pan z tym zdjęciem!
    Pozdrawiam BS

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba było dopisać KSIĘŻA ŚWIĘTE KROWY, przecież to oni tam parkuja i ich ziomki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakkolwiek nie uważam, żeby określenie "święte krowy" mogło być obraźliwe zwłaszcza w odniesieniu do osób, którym wszystko wolno, to jednak należy używać tego określenia z umiarem i z wyczuciem, choćby dlatego, że ktoś przesadnie wrażliwy może poczuć się urażony. Ja, to określenie zastosowałem w odniesieniu do samochodów parkujących pod kościołem ogólnie, mając na uwadze to, że tym samochodów nie obrażę.

    OdpowiedzUsuń
  6. przesądza pan
    skąd ta agresja i to hejtowanie księży
    Niech pan idzie do proboszcza i powie mu w twarz co pana boli a nie takie córki w internecie..Tylko pan to jest odważny z za monitora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A probosc bockiem bockiem i do klamecki i za wrotka i do samochodka i jus probosca ni ma i z kim se tu pogodać jak probosc pojechoł i ni wiadomo kiej i tok ci jest jus.A za monitorka to i mosna tak by nikogo ni obrasać i co popisać i se by ciekawskie cepry cytoły.Pozdrawia Wos Gasda

      Usuń
  7. No tak. To dobry pomysł z tą rozmową. Że też ja na to nie wpadłem! w zeszłym roku chciałem coś na kolędzie powiedzieć, ale ksiądz nie dał mi szans, to w tym roku już nawet nie próbowałem.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.