21 października 2015

Już po ślubie

Zastanawiałem się czy wiadomością, którą dzisiaj otrzymałem, mógłbym się z Państwem podzielić. Podobnie jednak jak pani Magdalena Korzekwa, której apele o podpisywanie różnych wartościowych petycji udostępniam na blogu, pomyślałem, że i ta wiadomość może stać się naszą wspólną. Swoją drogą trzeba mieć naprawdę odwagę i wielkie serce, aby tak prywatnymi przeżyciami dzielić się z internautami. Myślę, że to jednak zbliża i stwarza pewną namiastkę atmosfery rodzinnej, choćby dla lepszego zrozumienia.
            Państwu Kaliszuk życzę pięknej miłości i dalszej troski w działaniach na rzecz normalności w naszym pogmatwanym świecie.


Już po ślubie
Od:
Magdalena Korzekwa (Kaliszuk) | CitizenGO
Do:
Bolesław Stawicki

Sz.P. Bolesław Stawicki, 

wyszłam za mąż i tym chciałabym usprawiedliwić brak mojej aktywności mailowej przez ostatnie 3 tygodnie. Mam nadzieję, że mi Państwo wybaczą! Zastanawiałam się, czy mogę podzielić się z Państwem czymś tak osobistym. Namówili mnie do tego współpracownicy i cieszę się, że dzięki temu mogę Państwa poprosić o modlitwę za nas i naszą rodzinę w przyszłości. To dla nas bardzo ważne!
26 września o godz. 14.00 w moim rodzinnym kościele pw. NMP Królowej Różańca Świętego w Boronowie poślubiłam Zbigniewa Kaliszuka.

Mojego Męża wielu z Państwa miało już okazję poznać przez książki i artykuły jego autorstwa, a także poprzez petycje, których był autorem. Wśród nich był np. List wdzięczności i wsparcia dla postawy pana Profesora Bogdana Chazana podpisany przez ponad 143 tysiące osób. Poznaliśmy się ze Zbyszkiem w Akademickim Stowarzyszeniu Katolickim "Soli Deo", któremu przewodziliśmy.
Dziękujemy Bogu za Miłość, której już mocno doświadczyliśmy i która doprowadziła nas do sakramentu małżeństwa, a także naszemu szczególnemu Patronowi, św. Janowi Pawłowi II, któremu wiele zawdzięczamy.
Jesteśmy bardzo szczęśliwi i pełni nowych sił, dlatego wracam z jeszcze większą energią do aktywności w CitizenGO.
Kilka godzin temu dotarła do mnie wspaniała wiadomość o tym, że wygraliśmy petycję, jaką kierowaliśmy do ONZ - traktuję ją jako cudowny ślubny prezent :) Aborcja została wykreślona z celów rozwojowych ONZ. O szczegółach napiszę w najbliższych godzinach lub dniach. Podobnie jak o nowych petycjach, których będzie teraz sporo, m.in. będziemy walczyć o to, aby ciągle było możliwe ratowanie w skrajnych sytuacjach dzieci trafiających do "okien życia". Petycja jest od wczoraj na głównej stronie.
Pozwolą Państwo, że na zakończenie złożę Państwu życzenia. Chciałabym życzyć Państwu, niezależnie od tego, czy żyją w małżeństwie czy nie, aby doświadczali Państwo miłości i kochali. Nie mam żadnych wątpliwości, że miłość, która jest czymś niebotycznie większym od uczuć (chociaż tych miłości nie brakuje!), emocji, współżycia seksualnego, tolerancji, akceptacji i która jest przeciwieństwem naiwności, przynosi prawdziwą radość.
Kochać potrafią tylko ci ludzie, którzy mają mentalność zwycięzców, którzy żyją w prawdzie i są mądrzy. Radość to nagroda za miłość. Życzę Państwu miłości i radości!
Wraz z moim Mężem serdecznie Państwa pozdrawiam!
Magdalena Korzekwa, a od dnia ślubu Magdalena Kaliszuk (ale oczywiście przez jakiś czas będę używać obu nazwisk, żebyśmy mogli się do tej zmiany przyzwyczaić:)
Campaigns Director CitizenGO Polska
----




2 komentarze:

  1. Wspaniale gratulacje wspaniała para wszystkiego najlepszego .:))***

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękujemy za życzenia i pozdrawiamy Pana z serca!
    M&Z Kaliszuk

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.