13 października 2014

Zwój Bielawy











7 komentarzy:

  1. Gołym okiem widać, że sprawy w Bielawie mają się źle. I dobrze się stało, że jest Stawicki i ten bloog, ponieważ przedstawia przyczyny słabej kondycji miasta. Miasto jest jak organizm, najważniejszy jest kręgosłup. Kiedy kręgosłup jest chory cały organizm choruje. Bielawa choruje od 16 lat, przyczyną jest chory kręgosłup, czyli władza w mieście. To nie jest choroba śmiertelna, Bielawa nie umrze lecz nie leczona będzie coraz słabsza.Szkoda miasta, szkoda ludzi. Mam przekonanie, że 16 listopada Bielawianie pójdą i pomogą Bielawie stanąć na nogi w efekcie nasze miasto zmieni swoje oblicze na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. to burmistrz na tej drabinie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak , to jest burmistrz Dzwiniel na tej drabinie ,który zwija Bielawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. W miejsce to został powieszony duzo ciekawszy bilboard. Zapraszam do obejrzenia, wczoraj po południu widziałem to cudo i się trochę uśmiałem. To dobrze świadczy o poczuciu humoru obecnej władzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz na myśli Danielu trzech muszkieterów? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie kask drogi panie billbordowy? przecież to praca na wysokościach, rąbnie pan na głowę z tej drabinki i po co to Panu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak trzej muszkieterowie "uderzyli" mnie swoim hasłem.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.