14 lutego 2014

Czystki w Bielawie odc. 16

            Czekałem długo i cierpliwie, że może jednak burmistrz zreflektuje się, że popełnił straszny błąd zwalniając z pracy w bezczelny sposób dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielawie pana dra Rafała Brzezińskiego i przywróci go do pracy. Niestety, jest tak, jak jest.
            Dlatego nie godząc się z taką rzeczywistością, napisałem oświadczenie i złożyłem dzisiaj w Biurze Podawczym UM.
            Zachęcam wszystkich, którzy nie zgadzają się z uprawianą polityką kadrową przez naszego burmistrza, która budzi autentyczny strach wśród pracowników podległych mu placówek, o pisanie protestów, oświadczeń czy innych form wyrażających swoje niezadowolenie. Można pisać grupowo, w imieniu stowarzyszeń, rodzin itp.
            Nie przypuszczam, żeby to w czymkolwiek pomogło, bo mamy do czynienia z wyjątkowym człowiekiem, nie chodzi też o to, żeby panu Brzezińskiemu zrobić przyjemność solidaryzując się z nim, ale chodzi przede wszystkim o to, żeby nie być obojętnym na zło, jakie zakradło się do naszego miasta. Chodzi o to, żeby kiedyś nie przyszła refleksja, że mogłem to zrobić i powinienem, a nie zrobiłem.
            Proszę to przemyśleć.
Protest można też złożyć drogą meilową na adres UM.

            Odwagi!


1 komentarz:

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.