18 stycznia 2014

Jaśnie oświecone


          Otrzymałem wczoraj takiego e-maila: 

Dziś ok 20:20 jechałem  rowerem na ulicę Asnyka i patrzę a tu za torami przed halą sportową widać elegancko oświetlone nowe sztuczne boisko, a na nim nikogo. Myślę sobie może doświetlają murawę, bo w zimie trochę mniej światła, ale sztuczną??? To już chyba nie ma potrzeby :-).




Wracając,  zajechałem pod boisko. Boisko dalej elegancko oświetlone wszystkimi dostępnymi jupiterami ,więc zrobiłem kilka zdjęć (w załączniku). Pod halą było zaparkowanych  kilka samochodów, a w hali zapalone światło.




 Ja również widziałem niejednokrotnie to marnotrawstwo. To samo dotyczy skateparku. Cieszą sukcesy naszych sportowców, o których informacje w ostatnich „Wiadomościach Bielawskich”  zajmują aż pełne cztery strony. Wiadomo – W zdrowym ciele zdrowy duch.  Może jednak by „trochu przyoszczędzić”, a przynajmniej nie marnotrawić, zwłaszcza, że jak przypadkiem dowiedziałem się gdzieś w Internecie, Bielawa podobno ma jakieś długi!?
Słyszałem, że np. bielawskie „orliki” przy szkołach, są oświetlane tylko wtedy, gdy jest potrzeba. No i o to chyba chodzi. 
A może światłami z tego boiska doświetlali sobie halę ćwiczący tam zawodnicy? To byłoby usprawiedliwione.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.